امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

امیرحسین

پوشک شناسی!

1392/11/4 18:26
نویسنده : مامان و بابا
8,157 بازدید
اشتراک گذاری

ماه های اول تولد امیرحسین برام جای سوال بود که چرا بعضی خودشونو به آب و آتیش میزنن برا گرفتن انواع پوشک خارجی؟! با وجود مولفیکس ایرانی دیگه احتیاجی به پوشک اجنبی نیس! اما زهی خیال باطل...

با حساسیت امیرحسین به مولفیکس و خراب شدن عید نوروزمون ما هم به جمع مصرف کنندگان پوشک اجنبی پیوستیم! البته قبل از اون تقریبا" تمامی انواع ایرانیش رو امتحان کردیم!

دوست دارم تجارب پوشکیم!!! رو اینجا بگذارم تا شاید به درد کسی بخوره.

انواع ایرانی:

مولفیکس بوی جیش رو بیرون میده. جای کش هاش رو پای بچه میمونه. باسن بچه بعد از مدتی طوسی میشه.

مای بیبی و پنبه ریز که لایه بیرونش پلاستیکی هست و برا بچه خیلی خوب نیست. مخصوصا" تو فصول گرم که بچه دم میکنه! 

مای بیبی پریمیوم یا همون ممتاز که مثلا" طرح خارجی زده ولی افتضاح بود. من 3بار استفاده کردم هر 3بار پس داد با وجود اینکه داخل پوشک خالی بود!

پامتی که راضی نبودم ولی دلیلشو یادم نیس!

بارلی که به نظرم  بعد مولفیکس عالیه البته امیرحسین بهش حساسیت دادگریه

مرسی جذبش افتضاح بود در این حد که جیش از روش قل میخورد میومد بیرون!

انواع خارجی:

قبلش 1 توضیح بدم که اکثر خارجی ها 1 اشکال عمده دارن ولی ترجیح میدم نگم شمام نپرسینعینک یعنی به نفع تونه که ندونین! ولی یه اسم رمز براش میذارم بنام سیم سالامی

پمپرز  خوبه ولی اشکالش سیم سالامیه

هاگیز ژل های جاذبش به بدن بچه پس میده و اینم سیم سالامیه!

جان به به یا همون کن به به که اینم ژل های جاذبش به بدن بچه پس میده.

اوی بیبی خوبه فقط سیم سالامیه.

جوی فول هم خوبه ولی بازم سیم سالامیه.

ولی میون اینها از نظر قیمت و کیفیت من جوی فول رو به همه ترجیح میدم.

پ.ن1: اگه بچه تون به مولفیکس ایرانی حساسیت نداد  هرگز فکر عوض کردن پوشکش نباشید!

پ.ن2: در قرن 21 سال 2014میلادی پوشک بی عیب وجود نداره!

شما هم اگه تجربه ای متفاوت دارین در میون بگذارین. باشد که برای آیندگان راهگشا باشد!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامی پوریا
4 بهمن 92 14:49
سلام چه پسرخوشملی داری ماشالله... خدابرات حفظش کنه... به وبلاگ پسرکوچولوی منم سربزنین...
فاطمه (مامان محمدسجاد)
4 بهمن 92 15:44
سیم سالامی که تازه در مورد پوشک های ایرانی هم مطرحه چه برسه به اجنبی. تجربه من اینه : هیچ کدوم از ویژگی هایی که در مورد مولفیکس گفتید برای ما صادق نبود. پس شاید بشه گفت بستگی داره. ولی افتضاحیت مرسی رو قبول دارم. اصلا احساس میکنی بچه پوشک نداره. و اینکه ممنونیم از مخترعین پوشک حتی اگه پس بده و ممنونیم از خدای مهربون که مارو در این زمانه آفرید. الحمدلله الذی خلقنا فی عصر الانواع الپوشک
بانوی مهر
4 بهمن 92 16:06
سلام علیکم بعد از یک ماه تشریف اوردید با خبرهای پوشکی از امیر حسین چه خبر
امیرحسین گلی از بهشت
4 بهمن 92 21:54
سلام ممنون از معرفی انواع پوشک اعم از ایرانی و خارجی منتها برای نتیجه گیری بهتر مامانا در این مورد باید اون موردیو که ترجیح میدین در مورد پوشک خارجی نگین،(که البته بنده حدس می زنم )گـفته بشه تا بشه بدرســـتی مقایسه صورت بگیره من هم همه جوره از پوشک کامل "مولفیکس" راضیم
مهتاب
5 بهمن 92 0:39
این سیم سالامی که گفتی یعنی چههههههه؟ منم فکر میکنم که مولفیکس پشت بچه رو کبود میکنه البته نمیدونم شایدم قبلا کبود بوده من متوجه نشدم من که از وقتی حلما ب دنیا اومد از مولفیکس استفاده کردم و در مورد پوشک های دیگه تجربه ای ندارم با تشکر مهتاب هستم مامان حلما خدا یارو نگهدار خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
علامه كوچولو
5 بهمن 92 11:49
سيم سالامي؟؟؟؟؟ سلام عرضم به حضور انور مسعودتون من از همون اول براي محمد باقر پرميس و بعدها ماه منظر استفاده كردم تا روز اخر كه الان 4 بسته ش رو دستم باد كرده.....و اصلا سراغ ايرانيهاي ژيگولش هم نرفتم چي برسه به خارجكيها و صد در صد راضي بودم ...دريغ از يه بار سوختن و تاول زدن و ..... به افتخار هرچي محصول ايراني با كيفيت ماه منظر لایه بیرونیش پلاستیکیه آیا؟اگه نیس منم بگیرم
مامان تسنیم خانوم
5 بهمن 92 16:57
چه جالبه که نظر من کاملا باهات مخالفه تسنیم وقتی نوزاد بود با همه نوع پوشکی هم پاهاش میسوخت در حد افتضاح(حتی خون میومد!!!) و هم پس میداد(این یکی را بخصوص با مولفیکس) و فقط با مرسی و پمپرز پاهاش نسوخت من مامانم و مادرشوهرم((هرسه مادر تسنیم!!!) از مرسی کاملا راضی بودیم یعنی یه مدت که نایاب شده بود خیلی غصه خوریدم آخه با مولفیکس که پاش شدید میسوخت و مجبور بودیم نصف قوطی کرم را خالی کنیم رو پای بچه مای بی بی پرمیوم هم که افتضاح بود هم با یه جیش کوچولو رنگ پوشک سریع عوض میشد و هم پودر جاذبش میومد لای پای بچه ام!!! یه بار هم از هایپر براش اوی بی بی خریدم که بدترین پوشک عمر تسنیم بود پاهاش تمام تاول های ریز زد و با هر جیشی که میکرد جیغ و گریه اش بود که تمومی نداشت(فکرکنم به خاطر کرمی بود که روی پوشک داشت) فکر کنم قضیه پس دادن بچه ها یا مدل بستن پوشک توسط مامان بابا هاشون فرق میکنه یا به دختر پسر بودنشون هم بستگی داره... وووووووووی چقدر نوشتم!!!!
فاطمه مامان زهرا
5 بهمن 92 23:50
مولفيكس و مرسي دوتا پوشكي بودن كه ما براي زهرا بستيم . يادم نمي ره اون شبي كه زهرا در حال شير خوردن تو بغل من ج ي ش كرد و ج ي ش از پو شك مرسي مي ريخت روي پاي من و نزديك بود مبل رو هم نجس كنه ، شنيدن كي بود مانند ديدن ؟؟؟؟!!! اصلا يه وعضي پيش اومد ! اين بود تجربه من از پوشك مرسي كه اصلا ازش مرسي نبودم !
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
8 بهمن 92 9:06
به نظر من هر پوست هر بچه اى به يك ماده اى حساسيت ميتونه داشته باشه هر مادرى بايد همه پوشكها رو امتحان كنه تا راحترين اون رو براى بچه اش پيدا كنه حتى بچه بعدى خودتون هم ممكنه با اميرحسين متفاوت باشه فقط با اين جمله كه در قرن بيست و يكم پوشك مناسب براى بچه وجود ندارد موافقم البته فقط در ايران !! تمام پوشكهاى خارجى موجود در ايران جلوشون نم پس ميداد البته اگه زير دكمه دار تن بچه كنيد متوجه ميشيد ايرانى ها هم كه پوشك نيست كه ... كباب پزه ..!!!!!! ولى من يك دفعه كه مامانم مكه رفته بودن بهشون گفتم از اونجا پمپرز بيارن ببينم چه جوريه ..!! مامانم چون جا نداشت يك بسته كوچيك يا شايدم دو بسته يادم نمياد آوردن ..... جاى همه مادرا خالى ..... پووووووشك بودااااااااا ...... در حد فضا پيما !!!! يك چيز توپى بود نه بو . نه پس دادن . نه نم جلو . نه سيم سالامى ..... آخ نمى گفت بعد از هشت ساعت پيشنهاد مى دم دوستان اگه كسى رو اونور آب دارن يك بار امتحان كنن حتى پمپرزاى عراق همين طوره جوى فول رو منم تا هشت ، نه ماهگى تسنيم خيلى راضى بودم ولى بعد يه دفعه پوشك تبديل به كباب پز شد ..!!!! بعدشم يه مدت پمپرز و هاگيز و آخرم مولفيكس خارجى مولفيكس خارجى هم بد نبود اين بود تجارب بنده !!
مامی امیرحسین
8 بهمن 92 10:41
نگيد که منظور از سيم سالامي قيمت وحشتناکشون نيست که باور نميکنم!!والا منم از پمپرز استفاده ميکردم.سال اول.و سال دوم با هاگيز مخلوط کردم.براي شب و طولاني مدتها پمپرز ميذاشتم و کوتاه مدت هاگيز.البته کمتر از خود کرمانشاه ميخريدم.دوبار به صورت عمده از تبريز خريدم که قيمتش بيست تومن ارزونتر از اينجا بود.يه بارم از بانه که قيمتش نصف اينجا بود.اينجا بسته اي هفتاد تومن بود پمپرز که من از بانه 38 خريدم.اميرحسين من از همشون راضي بود قربونش برم!خودش بهم گفت!!اگه تو سفر پوشک کم مياوردم موليفکس ميخريدم که خيلي زرد ميشد و بو ميداد.ولي نم نميداد.اوي بيبي و جان ببه هم اون اوايل استفاده کردم ولي چون کمرش کش نداشت اوي بيبي بيخيالش شدم.
مامان رادمهر
11 بهمن 92 9:32
به نظر من رو دست هاگیس و پمپرز چیزی نیومده.منم مثل شما همه پوشکهای خارجی و ایرانی رو تجربه کردم.بهتر از همه هاگیس بود و هست.به نظر من با این وضعی که پوشکهای ایرانی دارن خیلی به صرفه تره پوشک خارجی ولی با کیفیت بخری و با خیال راحت استفاده کنی.از نظر رتبه 1- هاگیس 2- پمپرز 3 -مولفیکس خارجی
مامی امیرحسین(خودم)
11 بهمن 92 20:37
پوشک های خارجی بدلیل داشتن لایه تبادل هوا جلوشون نم میده! پمپرز و هاگیز که خیلی به وضوح نم میدادن. جوی فول کمتر و جان به به اصلا"! مامان رادمهر هاگیز خیلی ژل جاذبش به بدن بچه میچسبه شما همچین مشکلی نداشتی؟ تا حالا از جوی فول استفاده کردی؟ به نظرم پشیمون نمیشی! پمپرزهای عربستان هم شنیدم لایه تبادل ندارن و در نتیجه نم نمیدن ولی من اینجا پیدا نکردم. اینجا همشون ترکن. من همچنان امید دارم که یک پوشک خوب که جلوش نم نده و ژل جاذب هم نده پیدا کنم! از همه مهمتر امیرحسین بهش حساسیت نده! آیا یه روزی به خواسته ام میرسم؟!!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
12 بهمن 92 0:10
بضى جاها بگردى پمپرز عربى پيدا مى كنى اماااااا .... اووووووووووف خيلى گرونه چند سال پيش تقريبا دونه اى هزار يا هزار و صد ميوفتاد بسته هاشم كوچيك بود ده ، دوازده تايى
خلوت یک مادر
12 بهمن 92 20:53
برای من: سایز یک مای بی بی خوب بود سایز دو مرسی عالی بود سایز سه مای بی بی ممتاز سایز چهار هم از پامتی خیلی راضی بودم قیمتش هم از همه بهتره
mahtab
15 بهمن 92 15:57
من که نفهمیدمیعنیچیاین "سیم سالامی"؟!
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
16 بهمن 92 13:22
من که نفهیمدم سیم سالامی یعنی چی.تورو خدا به من خصوصی بده و بگو.آخه من برای پسرم پمپرز میبندم. مولفیکس باسن نی نی رو سیاه میکنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد