امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

امیرحسین

پیشکش

1392/12/23 17:51
نویسنده : مامان و بابا
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

حکیمی فرزانه را پرسیدند از بهر زادروز دلبندت چه پیشکشش کرده ای؟ تاملی کرد و پاسخ داد پیشکش معنوی که همانا 40 غسل جمعه است. 

این داستان کاملا" واقعی است! روز تولد زهرا دختر عمه امیرحسین من چیزی ندیدم  از طرف پدر و مادر بهش بدن. با خودم فکر کردم شاید سکه ای طلایی چیزی بوده که ابعادش کوچیک بوده و من متوجه نشدم  بعدا" که از فاطمه مامانش پرسیدم این جوابو به من داد! و این درایت یک مادر است. چون مادیات کمتر و بیشتر بالاخره از بین میره ولی این کادوی معنوی که از بدو تولد دخملی در حال انجامه هرگز از بین نمیره!

قابل توجه مادران گرامی: از هم اکنون به فکر هدیه تولد دلبندتان باشید!عینک

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

مهتاب
21 اسفند 92 12:37
]چه جالب
مهتاب
21 اسفند 92 12:38
حالا چرا 47 تا ؟؟؟دلیل پزشکی داره؟ پاسخ: ۴۰تا بوده اصلاح شد!
فاطمه مامان زهرا
21 اسفند 92 15:46
اين يه راز بود قرار بود تا چهل تا نشده علنيش نكنم بعد مي خواستم يه پست بذارم در موردش پاسخ من از کجا چه به دونستم که رازه؟! حالا میخوای پاکش کنم؟ وبلاگ ما زیاد بازدید کننده نداره!
فاطمه مامان زهرا
21 اسفند 92 15:47
البته از بدو تولد نبوده از چهار پنج ماهگي بوده
فاطمه مامان زهرا
21 اسفند 92 15:49
داستان اين حكيم فرزانه واقعيه ؟ يعني جاي چهل تا بايد چهل و هفت تا غسل جمعه بكنيم ؟ پاسخ: حکیم خودتی دیگه! اصلاح شد!
مامان آروین-مریم
22 اسفند 92 8:50
چه جالب
مامان آروین-مریم
27 اسفند 92 15:03
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم ! چهارشنبه سوریت مبارک
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 17:59
چه جالب؟!؟
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 17:59
سلام عزيزم امیدوارم سال ۹۳ همون چیزایی براتون رقم بخوره که دوست دارید ... سال نو پيشاپيش مبارك ... ... ... نصیحت نوروز93: ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﻓﺘﺎﺭﮐﻦ که ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭكنند !
علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:42
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان امیررضا
4 فروردین 93 18:02
سال 92 با تمام ادعاهاش رفیق نیمه راه از آب در اومد امیدوارم سال 93 مثل اجدادش نارفیق نباشه و با ظهور آقا رفاقت خودش رو ابدی کنه به امید ظهور آقا ، سال نو مبارک
مامان مربا وعسل
10 فروردین 93 16:07
خوش مان آمد از این خلاقیت... جای بحث هم داره اما لطافتش خیلی در خور تامله من سارا هستم. مامان مربا:خان داداش، آقا محمدسجاد مامان عسل: خواهر جونی، زینب پری خوش حال شدم از آشنایی تون
زینب مامان نازنین زهرا
13 فروردین 93 12:14
سلااام مامان مهربون سال نو شما مبارک . انشالله سال خوب و پر برکتی داشته باشین در کنار هم سال پر از شادی و سلامتی و برکت سالی که روزی هر روزش زیارت باشه انشالله . امیر گل و ببوس از طرف من . راستی خبری از فاطمه جان نیست منم شماره ها از گوشیم پاک شده . میشه خبری ازش بهم بدین اخه نوشته بود زهرا.گلی تب داشته الان بهتره انشالله . چرا اپ نمیکنه ؟ شما چرا اپ نمیکنید ؟ نگران شدم
یه مامان
19 فروردین 93 2:14
کجایید دوستان عزیز?
ساره
20 فروردین 93 10:01
سلام خیلی جالب بود.... سال نو مبارک.
گیسو
21 فروردین 93 15:36
سلام مامان امیرحسین.حالتون خوبه؟اززهراکوچولوچه خبر؟بهترشده؟لطفاخبری بدید.ان شاالله سلامت باشید
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
21 فروردین 93 15:51
سلام. سال نوی امیرحسین و مامانی مبارک. صد سال به این سالهااااا
دخترشیرازی
25 فروردین 93 11:12
آخه چرا از امیر حسین من خبری نیست؟ کجاست گل پسر؟؟ به من قول ازدواج داده هاااااا، مامان جونش در جریانی که؟
فاطمه (مامان محمدسجاد)
25 فروردین 93 12:23
سلام سال نوتون مبارك. كلا باي باي كرديد با وبلاگ نويسي؟ خدا كنه اينجوري نباشه.
ستارگان آسمان من
28 فروردین 93 2:50
بانوی مهر
29 فروردین 93 21:57
انشاالله همیشه سلامت باشید .حتما کارهای امیر حسین را در جایی ثبت کنید
مهتاب
30 فروردین 93 12:11
نهههههههههههههههههههههههههههههههههه
الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 15:10
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:04
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.
ما( من و گاهی بابا )
30 اردیبهشت 93 12:22
ینی دیگه نمینویسیییییید ؟؟؟؟
زهرا (✿◠‿◠)
5 خرداد 93 16:34
سلام چقد عالی! شمام رفتین؟؟؟؟؟ لا اقل هر از گاهی چن تا عکس بذارین.... دلمون واسه گل پسری تنگ میشه!
مامان امیررضا
9 تیر 93 16:28
روزه ، تمرين كلاس زندگي درس ايثار و خلوص و بندگي روزه ، زنجير هوا گسستن است ديو و بت هاي درون بشكستن است ماه در خودنگري و خودكاوشي لب فرو بستن ، نگفتن ، خاموشي درك مسكين از دل و جان كردن است زندگي همچون فقيران كردن است قهرمان صحنه تقوا شدن همچو ماهي زنده دريا شدن ماه ميهمان وضيافت برخدا جام بخشش ، ماه سرشار ازعطا روزه ، پرواز و عروجي ديگر است حلول ماه رمضان مبارک التماس دعا
ارام
14 تیر 93 11:46
سلام دلمان برايتان عجيب تنگ است...در اين روزهاي اسماني ملتمس دعايتان هستيم
مهتاب
15 تیر 93 16:34
جدی جدی رفتییییییییییییییییییییییییییییییییییییین؟
مامان امیررضا
23 تیر 93 18:17
من عاشق آن رهبر فرزانه خویشم/من عاشق آن دلبر دلداه خویشم/دلکنده ام از این دنیا لیکن/دلبسته ی آن یار خراسانی خویشم بیست و چهارم تیر ماه سالروز میلاد نائب بر حق امام زمان(عج) امام خامنه ای بر شما و خانواده محترمتان مبارک سلامتی حضرت آقا و تعجیل در فرج صلوات
مامان و بابا
26 تیر 93 11:24
خدایا به فرشتگانت بسپار که لحظه لحظه نیایش خویش ، دوستان مرا از یاد نبرند.
مامان و بابا
6 مرداد 93 23:40
تطهیر در چشمه زلال رمضان و طلوع خورشید فطر درکیمیای وجودتان مبارک باد
ارام
17 شهریور 93 8:36
سلام عزيز دلم! تولدت مبارك آقا كوچولوي نازنين انشاءالله به بركت انفاس قدسي صاحبمون (عجل الله تعالي فرجه الشريف)عاقبت بخير بشي به مامان بگو دلمون براتون خيلي تنگ شده هر از گاهي بيايين و فقط اعلام حضور كنيد ما به ماهي يه بار هم قانعيم ......
مامان محمد مهدی
18 شهریور 93 10:08
سلام تولد گل پسرتون مبارک ان شاالله که زیر پرچم امام زمان زندگی با عزتی داشته باشه خوشحال میشیم به ما هم سربزنید
mahtab
26 شهریور 93 7:52
سلام تولد امیرحسین جان با تاخیر مبارک است چرا نمی ایین و دوباره نمی نویسین؟ حیفه ها برای پسرتون بنویسین نه ماها خب دیر به دیر بنویسین منتظر بودم روز تولدش بیایین معلومه خیلی سرتون شلوغه یا ما خیلی بی کاریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد