امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسین

نهم ربیع...

1391/11/2 22:19
نویسنده : مامان و بابا
745 بازدید
اشتراک گذاری

مذهب شیعه مذهبی مبتنی بر استدلال و منطق است. این را از زحماتی که یک مجتهد برای رسیدن به اجتهاد میکشد می توان فهمید. استدلال بر پایه اصول فقهی منابع عقلی و نقلی و اجماع شیزاره تفکرات ما را شکل میدهد. آنچه به عنوا یک شیعه باید در خود تقویت نماییم قدرت استدلال و تشخیص پیدا و پنهان در هر حادثه ای است. رجوع به علما و اهل فن در کنار تقویت بنیان فکری و تاملات عقلی و تحقیقات هر شیعه و تصحیح ذهن نوشته های وی با خط فقه جعفری ایمان و اعتقادی محکم را در ذهن و دل چنان می نشاند که هیچ طوفان عقیده ای آن را متزلزل نمیکند.

امروز نهم ربیع الاول است. به بهانه این روز کتابی تحقیقی با عنوان "نهم ربیع جهالت‌ها خسارت‌ها"  را خدمت دوستان ارجمند معرفی می نمایم. گرچه تحقیق در هر زمینه مطالعات فراوانی لازم دارد و این کتاب در کنار نظرات علمای بزرگوار راهگشای ما خواهد بود.

لینک دانلود کتاب

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://shekhmahdi.persiangig.com/nohom%20rabie(chap2).pdf

وبلاگ نویسنده:

http://mmasaeli.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان تسنیم سادات
3 بهمن 91 10:41
عیدشما مبارکـــــــــــــ .....
فاطمه مامان زهرا مسافر کربلا
3 بهمن 91 15:33
سلام خوبین ؟ دلم برای پسری تنگ شده از طرف من گازش بگیرین . پارسال هشت ربیع بود که تن ما رو حسابی لرزوند . به خاطر اون کارش یه گاز محکم دیگه از اون لپش بگیرین
بابای یسری جان
3 بهمن 91 21:22
سلام
وب قشنگی دارید ( مذهبی - معنوی - فرهنگی و تفریحی و با ته مایه ای از طنزنوشته ها و عکسهایی که جالبند و زیبا )، برای خانواده سه نفریتان آرزوی شادکامی و سلامتی را دارم.
یا علی - التماس دعا


سلام چه توصیف بامزه ای از وبلاگ ما نوشتی! یهویی بگو تلویزیونه دیگه!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد