امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین

بدون عنوان

1392/4/13 3:33
نویسنده : مامان و بابا
418 بازدید
اشتراک گذاری

ناز آرای تن ساق گلی که به جانش کشتم، ای دریغا به برم می شکند!

و مدرسه ای که 10 سال در آن کار کردم،  تعطیل شد.آن نهادی که مدرسه برایش بود مدرسه را منحل کرد.

من در این مدرسه بزرگ شده بودم!از وقتی داشنجوی ترم1 لیسانس بودم تا به  دکتری. از صفر تا یک معلم و مشاور حرفه ای! از تجرد تا تاهل تا بابا شدن!و حیف شد جمع دوستانه ی همکارانمان از هم پاشید. شاگردان چندان درس نخوان ولی کمی با معرفت و بامزه ام هم هر کدام آواره یک جا!

خداحافظ دفتر خاطرات یک دهه عمر و جوانی من! شاید وقتی یک برج شدی دوباره امدم و دیدمت!

*پ.ن: البته همه اش اینقدر تلخ نیست مثلا:

دیروز در دانشگاه پای پله های منتهی به دفترمان، یکی از دانش آموزان چهار سال پیشم را می بینم. فارغ التحصیل شده بود از رشته نفت و با چه احترامی با من حرف میزد انگار هنوز فکر میکرد من معلمشم! خستگی این که دو سال بهشون درس دادم و براشون تو پیش دانشگاهی تست زدم از تنم بیرون رفت! از این دیدارها زیاد در دانشگاه برایم رخ میدهم و دلگرمم می کند!

ساعت درج مطلب را بخوانید! تعجب نکنید امیرحسین از دو ساعتی است از خواب پاشده و پس از کلی گریه بالاخره به بی بی انیشتن رضایت داده و الان تو روروکش راه میره!همسر بانو هم تو رویا هستن!ما پدر و پسر بیداریم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

فاطمه (مامان محمد سجاد)
14 تیر 92 23:24
خسته نباشد. خدا پدرها و پسرهای شب زنده دار رو برای هم حفظ کنه. ولی واقعا مادرها هم یه مقدار استراحت لازم دارن.
به خاطر راهنماییتون و وقتی که گذاشته بودید واقعا متشکرم. خیلی نکات مفیدی رو اشاره کردید. خدارو شکر من دو تا از درس هام درس های استاد راهنمام هست که ترم اول پاس کردم. ولی فکر کنم با کم کاری ترم اولم زیاد با من همکاری نکنه. امید به خدا

میبینم که شما هم تو خونتون عملیات دارین! مال ما که تموم شد. انشالله مال شما هم زودی تموم میشه!
فاطمه (مامان محمد سجاد)
15 تیر 92 22:23
بله تموم شد خدارو شکر. با انتقال محل خواب محمدسجاد به جلوی دهانه کولر.
فاطمه (مامان محمد سجاد)
15 تیر 92 22:26
البته عملیات شب زنده داری رو عرض کردم ، نه عملیات عظیم و هولناک اردیبهشت سال آینده رو. اون که حالا حالا مونده.
ما (من و گاهی بابا)
16 تیر 92 11:32
چه حیف !
یه مامان
19 تیر 92 1:54
سلام آقای پدر میشه لطفا یه دبیرستان پسرانه خوب که ترجیحا. اسلامی باشه به ما معرفی کنید از لطفتون ممنون میشم


با سلام
مفید-امام صادق-معلم- نیکان- سبحان- صلحا- میزان-قلم
پانی تم
20 تیر 92 15:31
( پانی تــــــــــم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل ...ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد. www.panitem.ir میتونید قیمتهای مارو با سایتهای مشابه مقایسه کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد