امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

امیرحسین

نماز مامان

1392/7/21 12:43
نویسنده : مامان و بابا
714 بازدید
اشتراک گذاری

موقعی که من برای نماز می ایستم تا چادر سرم میکنم امیرحسین از دور کلی می خنده و میاد جلوم وای میسه و بعد یه نگاهی بهم میکنه و یه لبخند میزنه و میاد میچسبه بهم. موقع سجده هم از سر و کولم بالا میره. جالبه که وقتی باباش نماز میخونه هیچکدوم از این کارها را نمیکنه. میاد یه خنده ای میکنه و میره!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

امیرحسین و مامانش
21 مهر 92 13:54
سلام و صد سلام جل الخالق!!!! انگار این دوتا وروجک همه کاراشون هم بهم شبیهه علاوه بر شباهت ظاهری آقا امیرحسین ما هم ایضا همینطور !!!
علامه کوچولو
21 مهر 92 16:18
سلام تقبل الله به به پس دارین کم کم طعم نماز واقعی رو می چشین
مامان امیررضا
21 مهر 92 19:06
سلام عزیزم فکر کنم به خاطر چادره چون امیررضا وقتی نماز جماعت میریم سمت خانومها همین کارها رو میکنه ولی سمت مردها اروم پیش بابایش میشینه
مامان رادمهر
21 مهر 92 19:56
چه جالب.دقیقا برعکس رادمهر که وقتی باباش میگه الله اکبر هرجاباشه مثل فشنگ خودشو میرسونه.ولی برای نمازخوندن من فقط لبخند میزنه
مهتاب
22 مهر 92 10:46
به به چه نمازی میشهههههههههههه
مامان تسنیم
22 مهر 92 11:06
من اینقدر دوست دارم بچه ها موقع نماز از سر و کول آدم بالا میرن یعنی تسنیم این کارها را میکنه کلی تو نماز کیف میکنم
زهرا(✿◠‿◠)
29 مهر 92 9:01
الهیییی... عاشقتم امیر حسین
زهرا(✿◠‿◠)
29 مهر 92 9:02
الهــــــــــــــــــــــــــــــــی عاشقتـــــم امیر حسیــــــن
زهرا(✿◠‿◠)
29 مهر 92 9:04
بابا این کامنتیه قاط زده وا.... بار اول نگف ثبت شده!!! دوباره نوشتم!!! عب نداره... حالا دوتا عاشقتم نصیبت شده امیر حسین!!!!!
علامه کوچولو
30 مهر 92 7:06
سلام کجایین پس؟
سانی مامی شادیسا
1 آبان 92 14:56
اخییییییی عزیزم .. شادیسا هم دقیقا همینطوره. وقتی من نماز میخونم میام زیر چادرم و هی میخواد بازی کنه و از سرو کولم میره بالا.فکر کنم چون ماها چادر داریم براشون جالبه
پدر بزرگ
2 آبان 92 22:03
به هر طریق و با هر وسیله که میتوانید عشق و علاقه فرزندانتان را به نماز پرورش دهید که خیر دنیا و اخرت در همین علاقه است
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد