امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امیرحسین

بابای بابابزرگ +بابابزرگ+بابایی و امیرحسین

1391/1/20 19:45
نویسنده : مامان و بابا
497 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی من! امروز که میومدیم خونه واسه مامانجونیت سبزی خوردن هم خریدم. همشو خودم پاک کردم البته با ساقه های بلند بلندسبز. ولی مامانجونی نمیذاره من بشورمشون میگه خوب تمیز نمی شورم!

یادت باشه گل پسری مامانی سبزی خیلی دوست داره هرموقع خواست شاد بشه بپر همین سر کوچه واسش سبزی بخر.

 راستی الان وقتش بابایی پانسمانشو عوض کنه ولی باند تموم شده بود. بابابزرگ زودی رفت این وقت شب باند خرید. بابایی کلی شرمنده شد. اما بابابزرگ همیشه میگه به قول بابام(جدت) من اینکارهارو واسه تو می کنم توهم برای امیرحسین بکن!

شب بخیر نی نی خودمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله ای
20 فروردین 91 10:41
حالا چه کاریهایشالا برای امیرحسین از این مسایل پیش نیادکه شمام مجبور نباشی از این کارا بکنی


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد