امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

امیرحسین

میلاد همسربانو مامان امیرحسین

1391/9/11 22:17
نویسنده : مامان و بابا
689 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١١ آذرماه تولد مامان امیرحسینه.چون محرمه ما این روز را گرامی میداریم(نمیگیم تبریک و از شکلکهای شاد استفاده نمیکنم)

امروز از ظهر درمنزل مادربزرگ خاله ها و تنی چند از دختر خاله ها جمعند تا به سنت مادر مادربزرگ در روز شانزدهم ماه دورهم باشند و انعام و حدیث کسا بخوانند. در معیت آقا امیرحسین!!

الان با من تماس گرفتند و اعلام کردند برخی از آقایان هم به این محفل نورانی  ملحق شده اذن دخول ما نیز صادر شده است. میرویم تا گرامی بداریم!

گرچه دلمان خون از کربلاست و رخت عزایمان هنوز برتن... به دل نمی نشیند در کنار غربت اهل بیت پیامبر.

راستی یک سند قابل انتشار متعلق به ٥سال پیش از دوران نومزدیمون را می خواهم به عنوان سورپرایز برای مامانی در کنار کادوی مادی منتشر کنم. حتما بیاین ببینین!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تسنیم سادات
11 آذر 91 20:32
مادری جون امیر حسین جان تولدتان را گرامی می داریم و از صمیم قلب آرزوی سعادت و عاقبت بخیری در کنار همسر و فرزندان ..... را برایتان داریم



ممنون گلم! فعلا" فرزندانشو فاکتور بگیر!=فرزند(چشمک)
آفتاب عالم تاب
11 آذر 91 21:34
انشاالله تولدشون را گرامی می داریم ما هم
خوشحال شدم هر چند راست می گین به دل نمی نشینه
انشاالله بعد از محرم جشن درست و حسابی بگیرین
انشاالله که هزار سال سالم و سلامت باشند کنار شما و پسری


ممنون همچنین شما عزیزم
آفتاب عالم تاب
11 آذر 91 21:37
متن را اصلاحش کنین یک کم غلط املایی داره ببخشیدااااااااااااااااااااااا


اساسا متنهایی که من تایپ می کنم پر از غلط است! چون سریع تایپ میکنم گاهی می خواهم یک واژه را بزنم کناریش را می زنم. تازه این متن را خیر سرم غلط گیری کردم!
آسمان
12 آذر 91 0:32
سالروز تولدتون گرامی ... لعنت بر یزید
مامان صدرا
12 آذر 91 11:20
خدای اطلسی ها با تو باشد پناه بی کسی ها با تو باشد تمام لحظه های خوب یک عمر به جز دلواپسی ها با تو باشد انشاا... سالیان سال در کنار خانواده سلامت و موفق باشید.
علامه كوچولو
12 آذر 91 11:40
سلام ماماني منم به نوبه خودم همراه علامه كوچولو ميلادتون رو گرامي ميداريم انشاءالله در پناه حق ساليان سال سالم و موفق باشيد
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
12 آذر 91 15:01
سلام مامی امیر حسین عزیز... تولدت مبارک ... انشالله که سالهای طولانی با هم و در کنار هم زندگی خوبی داشته باشین , همیشه شاد و خندان باشین.. میبینم خیلی دوست دارم مامی امیر حسین چون آذری هستی مثل خودم
مامان امیر حسین
12 آذر 91 16:14
سلام مامان امیر حسین انشاالله 120 سال سایت بالای سر بچه و همسرت باشهاز طرف من گل پسر رو ببوس
آفتاب عالم تاب
12 آذر 91 19:37
اساسا متن هایی که شما می نویسین به یک ویراستار نیاز داره پس ! جناب آقای پدر
زینب السادات(مامان تسنیم)
13 آذر 91 0:12
مبارکتون باشه اولین سالگرد تولدتون کنار امیرحسین گل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد