امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

امیرحسین

امتحان هدایت!

1391/9/10 19:53
نویسنده : مامان و بابا
603 بازدید
اشتراک گذاری

این چند خط را برایت می نویسم که بعدها بخوانی و بدانی احوالات دیروز آنروز تو که امروز ما باشد چه بوده و هر آنچه آنروز داری از کجای دیروزت آمده است!(چی نوشتم)

فردا میان ترم درس انتقال حرارت هدایت پیشرفته دارم. استادم بسیار سختگیر در امتحان و تصحیح است. 10 نمره پایانی برای فرداست. از کراماتش آنکه ترم پیش از کلاس 8نفره دکتری 4 نفر را انداخته! من هم این آخرین درسمه. و اگر پاس نشوم باید یکسال دیگر صبرکنم تا دوباره ارائه شود! از دوشنبه می خوانم. دیروز شما و مامانت را گذاشته ام منزل مادربزرگ تا خانه آرام باشد و من درس بخوانم. گیج و گنگ شده ام! بد جوری استرس دارم. بعضی وقتها خسته میشود از این همه استرس و دردسر درس.20 ساله! الان از اون موقع هاست که خسته شده ام. تو هم که نیستی دلم بدجوری هواتو کرده.

وقت استراحتم تمام شد. میروم دور بعدی درس!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
10 آذر 91 23:00
سلام... انشالله به خوبی پاس کنید درس و
مامان نفس طلایی
10 آذر 91 23:04
گرچه خودم هم از انسان های خسته از درس خواندن مداوم و خوب هستم اما به هر حال راه طلب علم راهی است مورد پسند خدا و برای ارامش دل بهترین ذکر صلوات .. موفق باشید
آفتاب عالم تاب
11 آذر 91 0:49
اوخ اوخ خدا قوت از این امتحان ها نگین که من ازشون دلم خونه


برای من دیگر نه دلی مانده نه خونی!
محب خوبان
11 آذر 91 5:57
سلام. موفق باشید
مامان تسنیم سادات
11 آذر 91 9:36
انشا... موفق باشید
آفتاب عالم تاب
11 آذر 91 21:36
و برای من نیز هم آقای پدر گرامی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد