امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امیرحسین

از جیر(شیر) گرفتن

1393/8/16 20:52
نویسنده : مامان و بابا
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته ای میشود که امیرحسین را داریم از شیر می گیریم. از پنجشنبه پیش تا کنون دیگر دو وعده صبح و قبل از چرت بعد از ظهر را هم بهش نمی دهیم. با توسل به اهل بیت کمک بابایی که در این ایام در منزل بود و بیشتر با امیرحسین بازی می کرد تا یاد شیر نیفتد. به علاوه مامان حضور خود را کمرنگ کرده و امیرحسین بیشتر پیش پدربزرگ و مادری بازی می کنه. بعد از ناهار انقدر با هم بازی می کنند تا امیرحسین خسته شود و چرتش ببرد. چند بار هم مادری زحمت کشید و با قصه گفتن امیرحسین را بعد از ناهار خواباند. در این ایام امیرحسین در روز یکی دوبار به سراغ مامان و طلب شیر می رفت ومنتهی با بازی و سرگرمی از طرف مامان حواسش پرت میشد. 

جالبتر آنکه مامان هم در این ایام از اینکه عادت دوساله را ترک میکند و دیگر پسرک را به خودش نمی چسباند مقداری دپرس شده است!!

گاهی هم که امیرحسین را محکم بغل می کند تا دپرسیش کمتر شود امیرحسین سریع می فهد و میگوید:مامان جیر!!

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فاطمه - مامان محمدسجاد
28 آبان 93 16:07
خسته نباشید از انجام این پروژه شیرین و غم انگیز. ما هم پایان دوران شیر خوارگی رو در هفته پیش داشتیم. اگه دوست داشتید بیاید سرگذشت مارو هم بخونید
مامان امیررضا
30 آبان 93 11:44
سلام ایشالله این مرحله از مراحل زندگی اقا امیر حسین رو به خوبی پشت سر بزارید
مامان امیررضا
2 دی 93 23:15
در ربيع الاول،اين ماه خجسته، نسيم سحري جان مايه عشق را به گستره خاكيان مي فرستد. جوانه هاي تبسم لب ها را شاداب از طراوت تغزلي ديگر كرده و همگي قدوم نوزادي را كه سبب آفرينش است تبريك مي گويند كه يا محمّد! به جمع خاكيان دوستدارت خوش آمدي! حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بيت(ع) مبارك باد.
mahtab
17 دی 93 7:50
سلام اصلا باور نمیکردم دوباره شروع کرده باشید به نوشتن بسیار خوشحال شدم و ذوق زده راستی زیارت قبول
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد