امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

امیرحسین

آخرین خریدها

1391/4/22 23:34
نویسنده : مامان و بابا
737 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از ظهر با بابایی رفتیم خیابان جمهوری تا آخرین خریدها رو بکنیم. شلوغ بود یه عالمه. هواهم گرم بود و آقای پدر حسابی کلافه بود. ولی با همه این اوصاف خریدهارو انجام دادیم و برگشتیم خونه. شب رفتیم دیدن پسر عمه بابا که تازه از کربلا اومده بود. وقتی اومدیم من رفتم سر ختم انعامم و باباتم با دوربین از اینا عکس گرفت. به قول خودش آتلیه امیرحسینه!!پدربزرگ و مادری هم اومدن بالا تا خریدای تورو ببینن.پستونک و بندش، سر شیشه

ناخنگیر، مسواک،دندونی، شانه

سرویس وسایل بهداشتی

شیشه شیرها و شیشه آب

ساک حمل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آسمونی
23 تیر 91 9:45
وای خدای من،من عاشق وسایل بچه ام... به سلامتی بازم یه عالمه مبارکش باشه... ایشالا همیشه شاد و سلامت باشه، آخییی عزیزم،یه لحظه دلم خواست وقتی بدنیا اومد پیشش می بودم و یه عالمه ذوقش میکردم...
نراقی 313
25 تیر 91 0:44
سلام ...........بر پدر و مادر امیر حسین عزیز ببخشید دیر به دید میام ...........سرم شلوغه ....بازپوزش این حقیر را پذیرا باشید ...........برچسب ها بیشتر از لوازم تحریری میشه پیدا کرد ....بن تن ....مرد عنکبو تی نگیر ....مورد داره ............پر چسبه پو بگیر خرسه زرد رنگ ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد