امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

خیلی بزرگ شدی پسرم

1391/4/28 21:56
نویسنده : مامان و بابا
496 بازدید
اشتراک گذاری

امروز احساس می کنم بزرگتر شدی!! تعجببه معده ام خیلی فشار میاری. از صبح ریفلکس اسید معده دارم.ناراحت الان بهترم.لبخند

چند وقتیه بعد از نمازها سکسکه می کنی. بابایی کلی قوربون صدقت میره.قلب

فردا کلاسهای بابا تو دانشگاه تعطیل شده!! الان دوستاش زنگ زدن و گفتن. کلی خوشحال شدم که فردا پیشمه!تشویق

امروز مامانم اینا از شمال برگشتن.

این چند روز خیلی تکون میخوری و تکونات قشنگ از روی لباس معلومه. خصوصا وقتی بابایی باهات حرف میزنه.

احساس میکنم جات تنگ شده.سبز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی
29 تیر 91 0:31
الهییییییییییییییییی قربونت بشم پسلی ناز نازی قربون سکسکه هات نفسی مامانی بروزم بدو منتظرتم
مامانی
30 تیر 91 21:00
نه نمیشه بگم من حاجی دوس دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد