امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امیرحسین

کیک خوشمزه!

1391/1/18 17:24
نویسنده : مامان و بابا
598 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر ناهار پایین بودیم. ناهارشو من درست کرده بودم سالاد و مخلفاتهم مامان بزرگ. بعد ناهار عمه و مامان بزرگ و عمومحمدعلی(شوهر عمه) اومدن بالا تا فیلم های سونوگرافی شمارو ببینن. ضمنا چون تولد عمو بود یک کیک خوشمزه هم اورده بودن. جات خالی ایشاللا سال دیگه که شماهم پیش ما بودی خودم کیک میزارم دهنت تو هم پووووفففف کنی بیرون. فعلا عکس کیکو واسط میزارم تا کیفشو ببری. دوست دارم گل پسر بابا!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله
18 فروردین 91 23:28
سلام بابا و مامانی امیرحسین
طفلک خواهرزادم چون خالش پیشش نبوده بهش خوش نگذشته.همش بهونه خالشو میگرفته. این دفعه خالشم خبر کنین مخصوصا اگر پای یک کیک در میان بود.


سلام خاله
چشم!
آسمونی
19 فروردین 91 0:52
سلام مامان بابای کوچولوی توی راه.. خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید و با نظرات ارزشمندتون وبلاگمو نورانی کنید....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد