امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

امیرحسین

روز شمار زایمان : هفته 34

1391/5/10 16:05
نویسنده : مامان و بابا
799 بازدید
اشتراک گذاری

امیر حسینم داریم کم کم به روز دیدار نزدیک میشیم! ١ماه و نیم دیگه به امید خدا تو در آغوشمیماچ خیلی دوست دارم زودتر ببینمت... یعنی من دارم مادر میشم؟!!

گلکم این روزا وقتی زیاد تکون میخوری یا خودتو قلنمبه میکنی دلم برا دیدنت ضعف میره... نمیدونم شاید یه روزی هوای همین روزا رو بکنمخیال باطل

گاهی با خودم فکر میکنم تو واقعا" میفهمی من باهات صحبت میکنم؟ یا چقدر قربون صدقت میرم؟!

شیطون مامان و بابا، این روزا گاهی به زایمان فکر میکنم و بعد ترجیح میدم کمتر بهش فکر کنم شیرینی در آغوش گرفتن تو به همه این سختی ها می ارزهماچقلب

بابایی هم این روزا خیلی بی تابه دیدنته!  مواقعی که تکوناتو از رو دلم حس میکنه کلی ذوق می کنه!! بغلوقتی سونوگرافی میریم برق شادی رو تو چشاش میبینم! کاش میتونستی ببینی وقتی دکتر گفت تو فسقلی ٨ماهه، ٢.٥ کیلو شدی چه احساس شعفی بهش دست داده بود! شدی امیر حسین پهلوون! یا امیر حسین قلمبه!! گاوچران 

کوچولوی دوست داشتنی من، خیلی ما رو منتظر نذاریا!! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زینب السادات(مامان تسنیم)
10 مرداد 91 18:11
خیلی خیلی دلت برای این روزهایی که داری میگذرونی تنگ میشه...
مامانی
10 مرداد 91 18:18
گلم ایشالا به سلامتی زایمان کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد