امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

انفجار در آشپزخانه

1391/5/21 1:45
نویسنده : مامان و بابا
477 بازدید
اشتراک گذاری

امشب حوالی ساعت 12 از رسیدیم خونه. افطار منزل مادربزرگت بودیم. من یه قابله کوچیک گذاشتم رو گاز و با یکم آب چهارتا تخم بلدرچین گذاشتم بپزه برای مامانت. خلاصه با مامان اومدیم سر کامپیوتر و فیلم آخرین سونوی شمارو دیدیم. بعد مامان رفت دستاشو بشوره و منم مشغول کار روی مقاله جدیدم شدم. غرق کار بودم که مامانت بلند صدا زد "سوخت" من فکر کردم میگه "سوسک" جنگی رفتم سمت آشپزخونه. مامانت رفت تو آشپزخونه که یهو صدای یه انفجار با جیغ مامانت اومد. بله یکی از تخم بلدرچینها ترکید. وقتی مامان از آشپزخونه اومد بیرون تمام سرو صورتش تخم بلدرچینی شده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان تسنیم
21 مرداد 91 22:39
امون از این بلدرچین ها هر روز یه داستانی باهاشون داریم


مامی:آره گفتیا!!


مامان تسنیم
24 مرداد 91 1:53
امیر حسین عزیزمون حالش خوبه؟
مامان محمد صادق(زهرا)
24 مرداد 91 2:47
ای وای!

مامانی خوبی؟؟؟

کاشکی می گفتین اوضاع تا چقد وخیمه که ما بدونیم بخندیم یا غصه ی مامانی رو بخوریم!!!!

آخه یه کمی صحنه بامزه بود خو!!!

ولی از طرفی نگرانم امیر حسینمون نترسیده باشه!!!

که البته
آقاست........ مواظب مامانش بود!!!


نه بابا اون عین خیالشم نیست. واسه خودش بازی بازی میکنه
زهرا از نی نی وبلاگ213
24 مرداد 91 9:31
مواظب خودت باش مامان خانم
هول نکنی


کردم تموم شد رفت!!!
زهرا از نی نی وبلاگ213
24 مرداد 91 9:32
چشم به زودی عزیزم
مامان تسنیم سادات
24 مرداد 91 16:38
سلام مامانی امیر حسین با اجازه لینکتون کردم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد