امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

آکواریم امیرحسین

1391/5/20 14:37
نویسنده : مامان و بابا
524 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از نماز ظهر بابایی افتاد به جون این آکواریم. خیلی شیشه اش کثیف شده بود و آبشم حسابی سبز شده بود. خلاصه سه چهار بار آبش کرد و عوضش کرداوه.

این آکواریم کوچولو را پدربزرگ(پدر بابا) واسه من خریده. خیلی بامزه هستن. سه تا گلدفیش کوچولو با یه کریدوراس.هر وقتم میری نزدیکشون میان رو آبو تا نصف آبششون میاد بیرون که غذا بخورن.خنده

بابایی به من میگه شما در قبال این آکواریم چه وظیف ای داری؟نه آبش عوض میکنی نه شیشه اش را. مگیم من کارم نگاه کردنهچشم. از وقتی تو اومدی بهش گفتم می تونی ببریش ولی نبرده. میگه چون بچه کوچیک داریم. خوبه. واسه قضا بلا...

آکواریم امیرحسین

آکواریم امیرحسین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

یه مادر
21 مرداد 91 3:28
پدر و مادر امیرحسین عزیز از شما التماس. دعا دارم خیلی محتاج دعایم موقع سر گرفتن قران برای من دعا کنید چون به دل پاکتان ایمان دارم
مامان محمد صادق(زهرا)
24 مرداد 91 2:50
قضا بلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه جالب .... نمی دونستم!!!

مام یه آکواریوم واسه ذوق محمد صادق و روحیه ی خودمون گرفتیم!!!

چه خوب که یه کاراییه سومم داره!!!!


ما یه عالمه آکواریم داریم با ماهی های مختلف کلی گوپی هم داریم. خواستی بیا ببر
مامان محمد صادق(زهرا)
24 مرداد 91 2:52
راستی مامانی تا لیست دوستات توو پیوند روزانه ات زیاد نشده ! منتقلشون کن به وبلاگ دوستان(پیوند های وبلاگ)!


آخه پیوند های روزانه ظرفیتش کمه! زود پر میشه!!!


آره جدیدا این کارو انجام می دهم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد