امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

امیرحسین قران سر گرفت...

1391/5/20 12:55
نویسنده : مامان و بابا
476 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب هم مثل شب نوزدهم تو خونه سه تایی باهم احیا گرفتیم. یکم زودتر شروع کردیم. با بابایی دعای جوشن کبیر را خونیدم. بعدشم زیارت امام حسین در شب قدر. وسطش هم مسابقه تکواندوی المپیک را نگاه کردیم.

حالا موقع روضه بود. بابا رفت و کتاب "منتهی الامال" را اورد و شروع کرد از روی اون برامون خوندن. چشمامون حسابی بارونی شد.گریه

بعدش من شروع کردم به نماز خوندن و بابا هم شروع کرد به خوندن "دعای ابوحمزه" . هی هم به من میگفت بیا بشین این دعا پر معرفته، منم می پی چوندم!!چشمک چه جونی داره انگار نه انگار سی صفحه جوشن خونده بود بازم داشت ابوحمزه می خوند. یه اعتقاد خاصی به این دعا داره و هر سال شب ٢١ به جای جوشن این دعارو می خونه.

نماز های من که تموم شد با تلویزون رفتیم مشهد. سخنرانی را گوش دادیم و قران سر گرفتیم. وسط قران سر گرفتن بابایی رفت یه قران خیلی کوچولو اورد و گذاشت روی دل من. گفت امیرحسینم قران سر بگیره!!! وسط دعا خندم گرفته بودقهقهه.

قران امیرحسین

خلاصه تو مشهد شروع کردن به روضه. دیگه ازامام هشتم به بعد بابایی خودش  خوند و رفت سراغ سحری پختنخوشمزه!! تخم مرغ! من ادامه دادم. خیلی خوابم میومد.خمیازه بعد از تموم شدنش رفتم سراغ رکعت آخر نماز شبم. اذان که شد نمازو با بابایی جماعت خوندیمو دیگه بیهموش شدیم...

قربونت برم بعضی موقع ها تکون میخوردی بعضی وقتا هم می خوابیدی!!!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آوینا
21 مرداد 91 11:55
قبول باشه...ایشالله مسافرت صحیح و سالم برسه.... شوهر منم همین کارو کرد...قرآن گذاشت رو دل من!
مامان تسنیم سادات
22 مرداد 91 13:53
سلام مامانی جون ممنون که به ما سر زدین از وبتون خیلی خوشم اومد مخصوصا اسم قشنگش خدا حفظتون کنه..
امیر محمد
23 مرداد 91 3:49
سلام ممنون که به ما سر زدین ایشالله که نی نی تون هم صحیح و سالم میاد بغلتون.
زهرا
24 مرداد 91 11:55
سه نفری چه احیای با شکوهی داشتین
مامان اميرحسين
28 مرداد 91 6:04
قبول باشه من هم عاشق دعاي ابوحمزه ام خيلي معناي قشنگي داره حرف دله
مامان اميرحسين
28 مرداد 91 6:06
ببخشيد يه سوال خصوصي داشتم ميتونم بپرسم باباي اميرحسين شغلشون چيه



توی این پست گفته:
http://amirhosein-m.niniweblog.com/post88.php
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد