امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

خدایا شکر

1391/5/19 16:00
نویسنده : مامان و بابا
768 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نزدیکی های سحر بابایی میگفت، خدا از پارسال تا حالا خیلی به ما حال داده:

پارسال تو تازه حفظتو شروع کرده بودی و الان 12جزء ونیم از قران را حفظ کردی. شب قدر پارسال مامان نبودی و امسال مامان شدی. منم شب قدر پارسال هنوز تزمو دفاع نکرده بودم اما امسال دکتری میخونم. پارسال بابا نبودم و امسال بابای یه پسر تپلی شدم...تازه تو این یه سال تونستیم بریم مکه. در حالیکه اصلا فکرشو نمیکردم بتونم باهاتون بیام. راستی دایی هم شدم. راستی کمرمو عمل کردم بدون مشکل.

واقعا خدایا شکرت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

f-h
24 مرداد 91 6:24
خوشحالم که صفحه امیرحسینتون را دیدم و با شما آشنا شدم خدا را شکر . التماس دعا در این ایام...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد