امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

هفته 37

1391/6/4 22:18
نویسنده : مامان و بابا
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری... چطوری مامانی؟!! عسل طلا باورم نمیشه که تا ٣-٤ هفته دیگه میبینمت!خوشمزه

تو با اینکه تپل مپل شدی هنوز شیطونیات سرجاشه! بعضی وقتا مثل امروز ظهر انقدر بپر بپر میکنی که منو از خواب بیدار میکنی!! دنده مونم که شده نردبون شما! دائم مورد عنایت لگد های شماس!چشمک با این وجود هروقت تکونات کم میشه کلی نگرانت میشم نگران 

خاله ای هم هروقت میبینتم سراغ شمارو میگیره میپرسه خوابی یا بیدار؟!خمیازه اگه بگم بیداری کلی باهات حرف میزنه!

خوشملی این روزا یه حس شادی خاصی دارم مثل کسیم که میخواد ١ کادوی ویژه بگیره خیال باطل 

خیلی دوست دارم جیگری زیاد منتظرمون نذاریا!!!ماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تسنیم
4 شهریور 91 22:30
ان شاالله به خوشی و سلامت میاد تو بغلت فقط آرامش یادت نره که مهمترین فاکتور این روزهاست...
مامانی
5 شهریور 91 9:28
خب پس چیزی نمونده ایشالا سالم میاد بغلت

برای منم دا کنیاااااااااااااااااا خب؟

حتما عزیزم

مامان تسنیم
5 شهریور 91 15:01
یاد بخیر من هفته 37 هنوز میرفتم سرکار

بابا ایول!!! چقدر اکتیو بودی!

ما (من و گاهی بابا)
6 شهریور 91 23:42
تمام آرشیو خاطرات بارداریت رو خوندم.
جال بود.
کاش کمی راجع به کلاسها بیشتر نوشته بودی !



سلام!منم همه وبلاگتو خوندم. کلاسها از هفته20 شروع میشه.در مورد ورزش های بارداری،قبل از زایمان و چیزایی که باید موقع زایمان رعایت کنی مثل نحوه نفس کشیدن و... توضیح میدن. یه کتاب هم معرفی کردن"آموزش های دوران بارداری و آمادگی برای زایمان" انتشارات پژواک آرمان. شماره نماس انتشارات 021-88980383 . من بیمارستان خاتم رفتم،رایگان بود. نمی دونم برداشتم درست بوده یا نه شما باید شیراز باشی! اونجا را نی دونم
آسمونی
7 شهریور 91 0:13
عزیزم ممنون از نگرانیت...چیز خاصی نیست... از همون مسائلی هست که گاهی بهش میگن گذشت... میگذری تا رشد کنی..میگذری تا زندگیت حفظ شه...میگذری تا آرامشو به خونه بیاری چون این لازمه مادر شدن هست.. چون زندگی صحنه رقابته.. هرکس بیشتر بگذره بیشتر برد کرده..اما آخر آخرش ته دلت با خدای خودت یه غمی داری اونم بخاطر ناخالصی خودته... برام دعا کن... میخوام آماده شم برای مادر شدن... به راهنماییتون هم خیلی احتیاج دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد