امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

عید فطر

1391/5/30 16:16
نویسنده : مامان و بابا
567 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز(روز آخر ماه رمضان)

عمه برای رفت سونوگرافی و معلوم شد جنسیت بچه اش "پسره" و امیرحسین دادش دار شدهniniweblog.com

. خیلی خوشحال شدیمniniweblog.com

. باهمه سختی هایی که عمه تو این سه ماه کشیده و استراحت مطلقش الحمدلله نی نی اش صحیح و سلامته.niniweblog.com

همه کلی به بابایی تیکه می اندازیم. چون فال حافظش دختر اومده بود. همه را گذاشته بود سرکار حسابی!!

پریشب:

تا ساعت ١٠ خبری از عید نبود. با بابایی دوتایی دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه مبارک را خوندیم

فطریه امسال ما رو پدر بزرگ داد چون من امسال باردار بودم خیلی افطارهارو خونه اونا بودیم. ضمنا فطریه امیرحسین را هم کنار گذاشت!!

ما دیگه خوابیده بودیم(حوالی ساعت ١١)که عیدو اعلام کردن

دیروز(عید فطر)

این چند ساله روز قبل از عید بعد از ظهر با بابا دوتایی میرفتیم شمال.niniweblog.com

خیلی کیف میداد. اما امسال بخاطر اینکه ماه آخرم نرفتیم. خیلی تو حال و هوای شمالیم و مدام باهم یادشو میکنیم.niniweblog.com

صبح برای نماز عید رفتیم مسجد محل. من به قنوت سومش رسیدم ولی بابایی چون خانوما تمام خیابونو گرفته بودن مجبور شد کلی راهش دور کنه. به رکوع رکعت اول رسید.

بعد از نماز من اومدم خونه و بابایی هم وایساد با امام جماعت و دوستای مسجدیش عید دیدنی کنهniniweblog.com

بعد از ظهر رفتیم خونه مامانم اینا. از منصور یک کیلو بستنی ویک کیلو فالوده واسه مامانم و مادری(مامان بابا) خریدیم.

مامان بزرگم هم اونجا بود. خیلی خوش گذشت. آلبوم عکسهای نامزدیم آوردمو نگاه کردیم.

باباهم مثل همیشه سرش تو کتاباش!!

امروز:

بعد از نماز ظهر به بابایی میگم اولین سفریه که بخاطر امیرحسین نمیریم. و این قصه احتمالا ادامه داره

بابایی جای میز ناهارخوری را عوض کرد و جا برای بند رخت واشدniniweblog.com

امروز لیست ساک بیمارستانمو چک کردمو وسایل مورد نیازو دارم جمع میکنم.

بازم بابایی سرش تو درساشه!!niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان تسنیم سادات
30 مرداد 91 23:21
مگه امیر حسین چندم شهریور به دنیا میاد که از الان ساک بیمارستانو بستین....؟

وسط تاآخرای شهریور...
هنوز نبستم. دارم بازی بازی میکم
همینشم کیف میده!!!




مامان تسنیم
31 مرداد 91 16:39
الان هی لباسشو میری نگاه میکنی کیف میکنی کمدشو صد مدل میچینی ساکشو هی باز میکنی نگاه میکنی و میبندی بعد که بیاد....اصلا نمیرسی به این کارا میشینی خودشو نگاه میکی و کیف میکنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد