امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امیرحسین

ما اومدیم...

1391/7/18 23:30
نویسنده : مامان و بابا
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا الان خسته ایم. مامان امیرحسین از دیشب  ساعت 10 بستری شد و درد داشت تا اینکه امروز جمعه 17 شهریور پسر گلمون ساعت 8:30 به صورت طبیعی دنیا اومد. امروز امیرحسین تنها زایمان طبیعی بیمارستان خاتم بود و بقیه سزارین. و مامان حسابی در کشید و اذیت شد.

ماجرا ها و احوالات مامانی و خاله ای وبابا  باشه برای بعد.. الان 28 ساعته نخوابیدم و اومدم خونه ناهار بخورم و وسایل بردارمو برم دوباره بیمارستان. امرحسین و مامانش و مامانم(مامان بابا) بیمارستانن. مامان مامان هم امروز جنگی دارن از شمال بر میگردن. این عکسای گل پسری ماست:

قد 49 سانتی متر/وزن 3کیلو 190 گرم

اولین روز حضور تو دنیا

اولین روز حضور تو دنیا

اولین روز حضور تو دنیا

اولین روز حضور تو دنیا

اولین روز حضور تو دنیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان تسنیم سادات
17 شهریور 91 13:41
الههههههههی .... مبارک باشه مامانی..!!!
عزیززززززم امیر حسینم خوش اومدی....
مامانی جون خسته نباشید..
دکترتون روغنی زاد بود؟؟؟؟


سلام
دکتر موید محسنی
مامانی
17 شهریور 91 14:35
به به مبارکه ای جانم قربونش برم ماشالا خدا حفظش کنه
مامان هانیه
17 شهریور 91 15:59
سلام هزار ماشاالله تبریک می گم قدمش مبارک خداحفظش کنه انشاالله عاقبت به خیر بشه
زینب السادات(مامان تسنیم)
17 شهریور 91 16:17
ایییییییییی جانم
چقدر منتظر این لحظه بودم که بیام وبلاگشو چک کنم و عکسش را ببینم
ماشاالله خاله چه آقایی هستی برای خودت
موهاشو ببین ماشاالله
برات آیه الکرسی خوندم


دست شما درد نکنه...شرمنده می کنین
زینب السادات(مامان تسنیم)
17 شهریور 91 16:22
یه خسته نباشید حسابی برای مامان گل امیر حسین عزیز و یه تبریک خیلی خیلی زیاد برای داشتن این گل اول به مامان و بعد هم بابا واقعا مبارکتون باشه از طرف من یه بوس آروم که اظیت نشه بکنیدش
زینب السادات(مامان تسنیم)
17 شهریور 91 16:24
راستی فکر کنم شبیه باباشه
مامانی
17 شهریور 91 18:39
شبیه کیه مامانی؟


مامانی الان بیمارستانه.
من جواب میدهم:
بعضی جاهاش شبیه مامنش من جمله موی زیادش بعضی چیزاش شبیه منه(بابایی) ناخن شست پاشم عین مال بابامه. مامانم میگه انگار میکنی مامان بچه رو پسر کردن
پدر بزرگ
17 شهریور 91 19:18
این زیباترین و معصوم ترین ودر عین حال مسئول ترین هدیه خداوند به شماست که قدمش مبارک و حیاتش پر برکت باد اما مسئولیت عظیم شما در سپاس از ایزد منان فراهم اوردن زمینه رشد و تعالی این عزیز برای بنده ای شایسته بودن است که اجائ واثق دارم موفق خواهید بود
آسمونی
18 شهریور 91 1:30
وااااای الهی خاله قربونش بره...عزیزم بالاخره لحظه شماریها تموم شد...مامان مهربون امیر حسین جهادت قبول... عزیزم خسته نباشی الهی قربون قد و بالاش...نمیدونین چه حس نزدیک و شدیدی بهش دارم...انشالله همیشه سالم و شاد و سرباز واقعی باشه... اگه تهران بودم بی تعارف میومدم دیدنش....
آسمونی
18 شهریور 91 1:32
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید گویی بساط عیش مداوم به من رسید نور ستاره ای در شب تولدش انگار که فرشته ای از ازل رسید تولد فرشته کوچکتان مبارک
مامان اميرحسين
18 شهریور 91 12:27
واي خداي من حسابي غافلگير شدم مباركه قدمش پراز خير و بركت ماشالله خيلي نازه اسفند يادتون نره خداحفظش كنه كلي با ديدن عكساش ذوقيدم
مامان اميرحسين
18 شهریور 91 12:28
ماماني خسته نباشي
ما (من و گاهی بابا)
18 شهریور 91 23:34
مبارکه چه پسر پر مویی ! ماشاالله
فرزانه مامان یگانه
22 شهریور 91 18:03
سلام قدم فرشته اسمونی مبارک باشه به شما و مامان گلش تبریک میگم منم خودم بچه ام طبیعی بدنیا اوردم میدونم چقدر درد داره دختر من سادات الان کنارم نشسته داره قربون صدقه نی نی خوشگل شما میره امیدوارم زیر سایه خداوند و بزرگترها رشد کنه
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 شهریور 91 9:32
سلاااااااااااااااااام باورم نمیشه مامان خانوم !
چرا ما رو خبر نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب که خودم علی رغم مشغله زیاد اومدم امیر حسین نانازمو دیدم
قدمش مبارک باشه یه دنیا برات خوشحالم خیلی خیلی...

سلام. دیدیم شما سرت خیلی شلوغه مزاحمت نشدیم. البته اینترنتمونم خرابه و فقط تو نی نی وبلاگ میاد. نمیتوننیم باییم سایتتون!!
سحر مامان اهورا
11 مهر 91 8:26
تولدت مبارک باشه عزیزم...پا گزاردنت به عرصه وجود خیر وبرکتی باشد برای خانواده ات...اینم کادوی شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد