امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

امیرحسین

بابایی و پلیسا

1391/4/18 17:41
نویسنده : مامان و بابا
354 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز بابایی مثل هر روز کلی کار کرده! کلا پسرم بابایی ها همه کلی کار می کنن تا قندعسلاشون شاد باشن.

امروز رفتم یه جا که پر پلیس بود. از اونایی که لباس و درجه و کلاهم داشتن. راستی تفنگم داشتنا!از اون بزرگا دوست داری!! کلی اونجا یادت بودم. گفتم جای امیر حسین خالیه.

 

پلیسا نیمذاشتن بابایی بیاد. آخه اونقدر باباییو می خوان که نگو. خلاصه با کلی تلاش رضایت دادن بابایی بره تا سه سال دیگه بقیه درسشو بخونه و دکتری بشه. البته نه دکتری که سرمامیخوری  پیششا! فکر کنم شما انو موقع 3 سالته. اون موقع بعد از اینکه دکتر شدم منم میرم پلیس میشم و از اون تفنگ راستیا میدن بهم. می دونم کلی خوشت میاد.

مطلب تو پرانتز:(خواننده محترم فکر نکنی من بازداشتگاه بودما!!نه سازمان نظام وظیفه بودم منتهی دیدم درکش واسه بچه سخته گفتم پلیس!!)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد