امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

اولین پارک!

1391/7/27 0:18
نویسنده : مامان و بابا
655 بازدید
اشتراک گذاری

3تا از بخیه های ختنه هنوز نیفتاده. گفتیم برویم دکترت. برای فرار از ترافیک گفتیم نماز بخوانیم و برویم که امیرحسین سر نماز شروع به بهانه گرفتن و شیر خوردن و نخوردنو و تعویض و... افتاد. خلاصه ساعت 7 زدیم بیرون. دکتر تا 8 بود. ساعت 7:30 تازه رسیدیم به بزرگراه حکیم و کلی ترافیک. بابا گفت نمیرسیم. و پیشنهاد داد برویم پارک گفتگو! مادری باورش نمیشد و فکر میکرد بابا شوخی کرده اما واقعا رفتیم. امیرحسین را که لباس گرمی هم تنش بود لای پتویش پیچیدیم و بغل بابا رفت. خواب بود. از بالای پارک رفتیم پایینش. موقع برگشت اونجا یه کتاب فروشی بود. بابا گفت برویم از کتابهای هوش نوزادان بخریم.(مامان حنانه معرفی کرده بود)  خلاصه رفتیم و سه جلد 3تا6 6تا9 و 9تا 12ماهش را خریدیم. امیر یواش یواش بیدار شد. و پارک را نگاه میکرد. نور افکنها توجهش را جلب می کرد. بابا میگفت امیرحسین می خواهد با سواد بشه! و به حسین(پسر عمه تو راهش) سوات یاد بده! خلاصه دوباره برگشتیم دم ماشین. یک دور کامل توی پارک زدیم. شد 40 دقیقه. مامان و مادری فکرش را نمیکردند اینقدر راه رفته باشیم. مامان میگفت آمدیم پارک ولی همش حواسمون به پسلی بود. یادش بخیر. آخرین باری که همه باهم توی این پارک قدم زدیم تو توی دل مامانت بودی و فرداش از ذوقت زود پریدی اومدی بیرون!40 روز گذشت از آن شب قشنگ و فردای قشنگترش.

پارک گفتگو

40 روزگی

عکس:امیرحسین در حال خواند کتاب هوش نوزادان!/40 روزگی

عین بچه شیطونای کلاس شدی ها!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامی امیرحسین(فاطمه)
27 مهر 91 0:39
به به چلهمبارک پسر نانازی.چقدر بزرگ شدی.چقدر ناز شدی.خدا حفظت کنه.
مامان محمد صادق(زهرا)
27 مهر 91 8:52
ماشاللا چه مردی شده این امیر حسین خان!!! 2 روز نبودیما!!! عجب دنیاییه!!! چه به سرعت می گذره!!!
مامان تسنیم سادات
27 مهر 91 11:00
ماشاا... حسابی بزرگتر شده ... داره از شکل نوزادیش در میاد....
محمد سجاد
27 مهر 91 11:25
سلام من خیلی وقته که به وبلاگ شما سر می زنم ولی تا حالا پیام نذاشته بودم. امیر حسین شما ماشاالله خیلی شیرینه. مطالب رو که می خونم همش خودم رو توی موقعیت شما تصور می کنم. آخه محمد سجاد من اگه خدا بخواد 1 ماه دیگه میاد پیشمون. برامون دعا کنید. به وبلاگ ما هم سر بزنید.
زهرا از نی نی وبلاگ213
27 مهر 91 13:39
پارک رفتنت مبارک امیر حسین جون به به چه کتابای قشنگی داری آره مثل بچه شیطونای کلاس شدی و البته باهوش هزارماشالا
بابافرزاد
28 مهر 91 9:02
سلام مرد کوچولو
زینب السادات(مامان تسنیم)
28 مهر 91 19:43
من هم از این کتابها برای تسنیم خریدم. البته جلد اولش ولی اصلا توجه نمیکرد. نمیدونم از بازیگوشی اش است یا ...؟؟؟ بازی ها بهترن مثلا من یه کتاب برای تسنیم خریدم بازی های فکری از تولد تا سه سالگی خیلی جالبه
مامان اميرحسين
29 مهر 91 13:32
جيگلشو يه ماچ از طرف من بكنيدش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد