امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امیرحسین

نظر سنجی!!

1391/8/19 15:22
نویسنده : مامان و بابا
843 بازدید
اشتراک گذاری

 

نی نی متولد شهریور ١٣٩١

نی نی متولد شهریور ١٣٦٤

ساعت ١:٤٥ نیمه شب.

امیرحسین پس از یک چرت نیم ساعته بیدار شده و دارد دنیا را رصد میکند! یک مطلبی مدتی است محل اختلاف ما شده. همه من جمله خود من میگوییم امیرحسین کپی باباشه! مدل موهاش، ابروهاش، مژهای بلندش، موهای دستاش و...

اما بحث اینه که کدومشو تو این سن خوشگل تر بودن! مادربزرگ بابایی و پدربزرگ(بابای بابا) میگن بابای امیرحسین از امیرحسین خوجلتر بوده. من و خاله ای هم میگیم امیرحسین.حالا نظر شما چیه؟ بی تعارف و رودر بایستی؟ نی نی ٢٤ شهریور٦٤ یا نی نی ١٧شهریور ٩١؟

 البته خودمونم میدونیم فرقی نداره و اصلا مهم نیست اما دیدم دور همیم شما هم نظرتونو بگین!

بنا به پیشنهاد دوستان  چنتا از عکسهایی را که تو پستهای قبلی از مامان و بابا گذاشته بودیم را دوباره می گذاریم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامانی
18 آبان 91 6:53
اقا ما بگیم؟ هردو نی نی خوشگلن ولی باباییش انگار مطلوم تر و خوشگل تر بوده البته ببخشیدا چون گفتین رک بگین منم گفتم
علامه كوچولو
18 آبان 91 9:08
اوناييكه ميگن شبيه همن راست ميگن اما به نظر ميرسه بابايي تو اين عكس بزرگتر از دو ماهه درسته؟ اگه بزرگتر باشه كه قشنگيش طبيعيه چون بچه هر چي بزرگتر ميشه خوشگلتر ميشه اگه واقعا دو ماهه اس امير حسين قشنگتره قضاوتو ديدين نه سيخ سوخت نه كباب
مامان صدرا
18 آبان 91 9:36
هر دو تا نی نی ها خیلی مثل هم می مونند ولی نی نی شهریور 64 با مزه تره
مامان تسنیم سادات
18 آبان 91 9:50
سلام ... این بگو مگوها همیشه بوده و هست اینکه نی نی شبیه کیه رو بیشتر دیده بودم ولی اینکه کدوم خوشگلترن رو نه .... !!!! حالا فرقی نداره که دو تا شون خوشگلن ماشاا... خدا هر دو شون رو حفظ کنه .... .... ولی قند عسل خوشگلتره هاااا .... یه کم ... .... ولی بابایی صورتش یه کم تپل تره ... شایدم توی این عکس این جوری به نظر میاد
پدر بزرگ
18 آبان 91 10:50
اگر چه عکس پدر تار و متعلق به 27 سال پیش است ولی کماکان نظر ما را تایید میکند
محمد سجاد
18 آبان 91 11:32
نی نی ها همگی معصومن و این معصومیتشون آدم روجذب میکنه. از روی عکس که نمیشه قضاوت کرد ولی توی این دو تا عکس، به نظر من ژست نی نی ٢٤ شهریور٦٤. البته چون نظرخواهی کردید نظرمو گفتم.
عمه جوني
18 آبان 91 12:12
سلام خوبين؟سلامت هستين؟ چند روزه نديديمتون. باباي زهرا مي گه مدل شصت و چهاريه خوشگلتر از مدل ٩١ اي است.



سلام ممنون شما خوبین؟ زهرا خوبه؟ میگم مطمئنی بابای زهرا گفته؟! مامانش نبوده؟!(چشمک)
یه مامان
18 آبان 91 12:44
شباهت دارن ولی بابایی خشگلتره
عمه جوني
18 آبان 91 19:48
به جان خودم باباش امروز ظهر وقتي داشت ماهي مي شست تو نظر سنجي شركت كرد!
مهتاب
18 آبان 91 20:22
سلام به امیر حسین نازنینمو مامانو باباش همسری معتقده متولدین شهریور همگی خوشگلن البته چون خودش متولد 25 شهریوره اینو میگه اما در کل به نظر من امیرحسین همچنان خوشگل منه دوسش دارم یه دنیا بچم خسته میشه مامانی اینجوری نشوندیش خوووووووووووو
مادری امیر حسین
18 آبان 91 20:27
سلام همانطور که خداوند مهربان در شهریور 64 بهترین.زیبا ترین خوبترین باهوش ترین باشخصیت ترین وبا ایمان ترین و مظلوم تر ین نی نی دنیا رابه ما عطا فر مود درشهریور 91 هم خدا نی نی با همان مشخصات به ما هدیه داد که شادی را به خانه ما اورد .اما به نظر من که همه با ان مخالفند امیرحسین قندی ما شبیه بابای مامانش ودر نتیجه شبیه مامان جونش است . نامه تمام


بابای امیرحسین: با مایی؟!!مارو میگی مادرجان؟!!
زینب السادات(مامان تسنیم)
19 آبان 91 0:50
ما که تا دیدیمش گفتیم شبیه باباشه از همون روز اول معلوم بود ولی موهای امیرحسین خوشگلترن و فکر کنم باباش چشماش درشت تره در کل امیرحسین آقاتر میزنه
زهرا
19 آبان 91 12:22
نی نی نود و یک آقاتر و باهوش تره، نی نی شصت و چهار مهربونتره
آسمان
19 آبان 91 12:45
عجب نظرسنجی اختلاف برانگیزی‏!‏ خب مامان نی نی هم عکسشونو میذاشتن تا بهتربشه تصمیم گرفت
مامان میثم وفاطمه
19 آبان 91 13:20
جلل الخالق نینی شهریور 64 شباهت عجیبی به نینی من داره
طبع لطیف
19 آبان 91 13:25
با گذاشتن عکس مامان نظر سنجی عادلانه تر میشود نینی خوشدلی دارین خدا انشاالله بهتون ببخشه
مامان تسنیم سادات
19 آبان 91 15:14
آقا قبول نیست ...!!!! باید صبر کنیم تا ماه دیگه که امیر حسین هم سه ماهش بشه ... چون این عکس باباییش مال سه ماهگیه (درسته دیگه نه ؟؟؟ بابایی هم شهریوری اند ؟؟؟) بچه ها هر چی بزرگتر میشن تپل تر ناز تر میشن ماه دیگه دوباره این عکس رو با یه عکس امیر حسین بذارید
پدر بزرگ
19 آبان 91 17:23
گفتم یا نگفتم باباش خوشگلتره ولی این نوشته ها را بعدا سانسور کننین تا بچه با من زاویه پیدا نکنه
علامه کوچولو
19 آبان 91 18:57
سلام من تازه متوجه نوشته روی عکس دوم شدم:آذر 64 پس طبق نظر قبلیم قشنگی بابایی طبیعیه آقا امیر حسینمون ماه دیگه قشنگتر از باباییش میشه
یه مامان
20 آبان 91 1:08
حالا که عکس مامان رو هم دیدم معلوم شد نینی شبیه مامان جونش هم هست تلفیقی از مامان و بابا
مهتاب
20 آبان 91 15:14
مادر خانومی از همه خوکشلتره
پدر مادر امیر علی
21 آبان 91 16:41
سلام هنوز سکرت است ......خدمت میرسیم ...ببخشید ......منتظر باشید ....
فروغ
21 آبان 91 21:15
جسارتا بابای نی نی
asal
22 آبان 91 0:46
سلام خاله جون.اون عكس يكي به آخر مونده كيه؟اميرحسين شكل اون عكسه.


باباییه!
آسمونی
22 آبان 91 12:14
سلااااااااااااااااااااااااامی چو بوی خوش آشنایی...ممنون که هنوزم هر از گاهی به من سر میزنید...لطف شما و بیمعرفتی ما ثابت شده است.... مرا ببخشید مدتی است نطقم کور شده وگرنه وبلاگ امیرحسین هنوز هم اول لیست وبلاگهای سر زده است... نظر نگذاشتم ولی دورادور یه عالمه ذوق سرباز کوچولوی امام حسین ع کردم و دعاگوی شما بودم و هستم....
راستی به نظر من مامان امیر حسین از اون دوتا خوشکلتره
(گفتم یه نظر متفاوت بذارم )

سلام
ممنونیم... ما به یادت هستیم
آسمونی
22 آبان 91 12:14
تا کربلا نرفته ای، هر آنچه از بهشت تصور می کنی، بازیچه ای بیش نیست.... سلام عزیزم این ایام برایت از ته دل میخواهم، بزودی در آن سرزمین مقدس قدم برداری... در زیارت چشم و دلت در این ایام مرا هم دعا کن....
مامی امیرحسین(فاطمه)
23 آبان 91 0:39
خیلی شبیه همند!تفاوتها جزئی تر از اونه که بشه قضاوت کرد.به نظر من نی نی 64 بزرگتر از دوماه دارهوولی هر دونی نی قشنگن.خدا هردوشونو حفظ کنه!
مامان آروین
23 آبان 91 9:30
هر دو خوشگل و ناز .
مامان امیر حسین
28 آبان 91 23:33
مامانش امیرحسین و اون عکسه که باباش تو رورویکه انگار یه سیبین که از وسط دو نیم شده باشهخدا هر دو رو برات نگه داره



آره! کلا" عکسای بچگی باباش و امیرحسین رو که کنار هم میذاریم انگار 1 نفرن!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد