امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امیرحسین

چه احساسی داری...؟!

1391/8/23 0:46
نویسنده : مامان و بابا
669 بازدید
اشتراک گذاری

چه احساسی داری وقتی شب در اوج خوابی صدای گریه نوزادت تو را از خواب شیرین جدا می کند و تو از تخت گرم و نرمت بلند می شوی و سراسیمه به سراغ کودکت می روی. بین خواب و بیداری شیرش می دهی آروغش را می گیری و وقتی تصور می کنی کارت تمام شده تازه متوجه می شوی که باید عوضش کنی.! او را در جایگاه تعویضش قرار می دهی و اتوماتیک وار شروع به آماده کردن وسایل وانجام کار می کنی در این بین در حالیکه چشمانت از فرط خواب نیمه باز است به صورت کوچکش نگاه میکنی و ناگهان دو چشم سیاه درشت میبینی که به تو زل زده است!

من یکی که انگار دنیا را بهم داده اند در اون لحظه خواب از سرم پرید و میخواستم بوسه بارانش کنم!تمام خستگی ام در رفت...

پ ن: البته جوجوی ما شب ها زیاد اذیتم نمیکنه و بچه آرومیهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی
23 آبان 91 7:06
اون لحظه ادم میخواد فقط تا خود صبح نی نی رو بغل کنه و به چشمای معصومش خیره بشه وای چه احساساتی شدم دارم برا اومدن طه تمرین میکنم
مامان تسنیم سادات
23 آبان 91 9:53
الهی ..... چقدرم این لباس صورتی بهش میاد ..... اینقدر خوشم میاد بچه ها می خوابند دستشون رو بطرف بالا میذارن .......!!!!
فاطمه
23 آبان 91 11:24
من چون هنوز این تجربه رو ندارم فکر می کنم اگه چشمای بازش رو ببینم که نصف شب بهم زل زده، فقط از خدا می خوام که زودتر چشم های خوشگلش رو ببنده و بخوابه. ولی مطمئنم احساس مادرانه ای که خدا در وجود آدم می ذاره، نتیجه اش فقط می شه همون احساسی که شما داشتید.
علامه كوچولو
23 آبان 91 13:09
سلام:خدا حفظش كنه
اوايل برا من خيلي سخت بود اما كم كم عادت كردم ولي واقعا مادر بودن اسمش عنوانش و مسئوليتش خيلي سنگينه
اقايي ميگه بيخود نگفتن بهشت زير پاي مادرانهاميدوارم لايقش باشم
راستي نتيجه پست قبلي چي شد؟

سلام بله واقعا سخته ولی خدامون بزرگتره و کمکمون میکنه.
نتیجه پست قبلیم اکثریت به من رای دادن دیگه!!! پدر و پسر باختن (چشمک) آمارشو میذارم رو سایت

مهتاب
23 آبان 91 15:08
خیلییییییییییییییییییییییییییی خوش به حالتون
مامان میثم وفاطمه
23 آبان 91 22:29
خیییییییییییییییییییییییییییییلی سخته ولی بهمان اندازه شیییییییییییییییییییییییییییر ییییییییییییییییین ولذت بخش من بعد از بچه دوم یکی از دعا هام بعد از نماز این بود خدایا این دوتا عسل را صحیح و سلامت برام نگه دار ومنو از نعمت خوب بچدار شدن محروم بفرا
پدر بزرگ
26 آبان 91 22:25
احساس زیبای پدر و مادر بودن احساس لایق بودن لطف لا یزال خدا احساس مسئول بودن و تکیه گاه فرزندم بودن و احساس اینکه منهم اون قده بودم اینقده شدم ما شا الله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد