امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین

نظرات (9)

عموی محیط بان
3 بهمن 91 19:55
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونم اگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
بهار
3 بهمن 91 21:23
سلام
سپاس از حضورتان
من بهار هستم مدیر وبلاگ آفتاب عالم تاب313. دوست قدیمی شما نیستم. به هر حال از آشناییتون خوشوقتم و با افتخار شما رو لینک کردم.
التماس دعا


چه خوب!ممنون با ما دوست شدی!
فاطمه مامان زهرا مسافر کربلا
3 بهمن 91 23:22
بخورم این جوجه رو
مامان تسنیم
3 بهمن 91 23:58
آخییییییی عزیزم چه عکس با نمکی
مامان تسنیم سادات
4 بهمن 91 9:26
ای خـــــــــــــــــــــــدا ..... چقدر نازن .....
ببخشید مامان و بابا اینجا چند ساله هستند .....؟؟؟؟

بابا کلاس دوم یا سوم/مامان مهد کودک!
علامه کوچولو
4 بهمن 91 18:03
زیباست!
مامان آروین (مریم)
5 بهمن 91 14:02
امیرحسین شبیه باباشه ...... آره ؟


بله!
مامان عاطفه
5 بهمن 91 14:58
ای جونم چگده نازه.بووووس برا امیر حسینم.
کاشکی عکس مامان بابا هم تو همین 4ماهگی بود تا تشخیص میدادیم این جیگر طلا ب کی رفته


بعضی وقتا شبیه منه بعضی وقتام شبیه باباش اما بیشتر شبیه باباشه!
فاطمه (مامان محمدسجاد)
5 بهمن 91 16:37
نرم افزارشو از اینترنت گرفتید؟ اسمش چیه؟
خیلی زیبا شده. البته قسمت اعظم زیباییش از صاحب عکسش ، امیرحسین عزیزه.



قاب عکسش مال اینترنته بابایی توش با فوتوشاپ مونتاژکرده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد