امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین

شب اربعین

1391/10/13 23:26
نویسنده : مامان و بابا
715 بازدید
اشتراک گذاری

فردا اربعین است. دلمان خون است ازاین غریبی حسین(ع) و مصایب اهل بیت پیامبر.

امروز از ٩صبح که امیرحسین بیدار شده تا الان که ساعت١١ شب هست جمعا حدود یک یا دو ساعت بیشتر نخوابده. الان هم چند باریه می خوابانمش و باز بیدار میشه.

توی اتاقم دارم روی تزم کار میکنم. آن اتاق امیرحسین چرتش پاره می شود.نق میزنه. روی پایم میخوابانمش. قرانی که مامان باهاش میخونه را بر میدارم و باز میکنم. سوره فتح می آید. برایش می خوانم. جالب است دقیق گوش می کند و به من خیره می شود. اینطرف و آنطرف را که تا چند دقیقه قبل مدام دید میزد را بی خیال میشود و به من و قران خیره میشود. به آیه آخر می رسیم:"محمد رسول الله و الذین معه اشدا علی الکفار رحما بینهم" امیرحسین می خندد! تا حالا موقع قرائت قران نخندیده بود. خیلی جدی و متین نگاه میکرد. اما الان خندید! قطعا تصادفی بوده است. اما دوست دارم این طور تعبیر کنم که با خنده اش پروتکل لشکر رسول الله را تایید می کند و می گوید من هم از این لشکرم. همچنان ادامه میدهم و باز امیر حسین نگاه می کند. چند آیه سوره حجرات را می خوانم و قران را تمام می کنم. پسرک من چند لحظه تامل می کند و بعد شروع به اعتراض و من این بار سوره ملک را برایش می خوانم و باز آرام به من نگاه میکند! سوره ملک تمام میشود. می بینم ظاهرا گوشش خوب بدهکار است، مامان مفاتیح را میاورد زیارت اربعین را برایش می خوانم. مفاتیح را در مقابل صورتش می گیرم و خیره به خطوط آن نگاه می کند و باز هم چشم نمی بندد! حالا وقت عاشوراست. بی توفیقی نگذاشته بود از عاشورا به این طرف زیارت عاشورا بخوانم منتهی سرباز کوچولوی امام حسین با نق زدنش منو امر به معروف کرد و برایش شروع به خواندن زیارت عاشورا کردم. چشم ازمن بر نمیداره.چرتش میبره و بلند میشه و آخر هم انتهای زیارت عاشورا خوابش میبره. برکت بچه همین است،گرچه ما غافلیم. اگر این سرباز نازنین نبود من داشتم تو اتاقم روی تزم کار میکردم و از زیارت امام حسین غلفت می کردم...

زیارت اربعین

پ.ن: این ایام کمتر برایت قران می خوانم. اما این هفته دوباره شروع کردم. موقع قران خواندن کاملا ساکت می شوی و دقت می کنی. و قران که تمام می وشود دوباره این طرف و آنطرفت را نگاه میکنی و بازیگوشی می کنی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
13 دی 91 23:48
سلام ...
انشالله خدا به حق امام حسین فرشته نازتونو براتون نگهداره تا ظهور امام زمان لباس رزم تنش کنید تا در رکاب امام عصر سربازی کنه...
تو این شب و روزها من و هم دعا کنید که خدا با وجود فرشته ای پاک به نام حسین در خونتون زودتر صداتونو میشنوه و جواب میده...
من که لیاقت نداشتم شما برام دعا کنید


ما همیشه به یادت هستیم
مامان امیر مهدی (سوده)
14 دی 91 11:27
سلام عزیزم خدا پسر گلتو براتون نگه دار ه و انشاالله همیشه در پناه خدا و امام حسین زندگی پر از سلامتی و شادی داشته باشه و به بالاترین مراتب مادی و معنوی در زندگیش برسه عزیزم .انشاالله هم من و هم شما و هم تمام مادران عزیز به تمام ارزوهای زیبایشان برای بچه هاشون برسند و همه مون بتونیم انچنان که شایسته است فرزندانمان را پرورش بدهیم .امیدوارم هر دو مون به ارزومون برای قرانی شده گل پسرهامون برسیم انشاالله انشاالله انشاالله
مامان تسنیم سادات
14 دی 91 14:56
اربعین حسینی بر شما تسلیت باد ... لالایی تسنیم هم تا حدودا یک سالگی نوای قرآن بود سوره رعد و سوره حجر و یس .... در پناه قرآن باشی گل پسری ....
فاطمه (مامان محمدسجاد)
14 دی 91 15:38
فطرت بچه ها آینه است، پاک پاک. خدا کنه ما هم این امانت پاک الهی رو ، پاک تحویل بدیم. من مطمئنم این واکنش های بچه ها بی دلیل و تصادفی نیست . اونها روح بزرگی دارن.
مامان علی اکبر
14 دی 91 18:51
بسوز ای دل که امروز اربعین است / عزای پور ختم المرسلین است قیام کربلایش تا قیامت / سراسر درسْ بهر مسلمین است اربعین حسینی تسلیت باد
پدر بزرگ
14 دی 91 21:15
معنی ز گهواره تا گور دانش بجوی یعنی همین شما با اینکار ذهن بچه را به سمت قران سوق میدهید و در اینده انشاالله خواهید دید چگونه به قران عشق میورزد
مامان عاطفه
14 دی 91 23:29
سلام به بابای امیر حسین. شوهرم میگه:ما پروپوزال مونو نوشتیم ،منابع پایان نامه رو هم آماده کردیم منتظر تاریخ دفاعیم!!
علامه کوچولو
15 دی 91 11:08
ماشاءالله هیچ تحسینی بهتر ازین در ذهن کوچکم جای نمیگیرد خدا حفظش کند و انشاءالله در رکاب سربازان حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خدمت نماید
زینب السادات(مامان تسنیم)
15 دی 91 12:35
دیگه نی نی از تو دل مامانش قران گوش کنه همین میشه
صهبا
15 دی 91 15:24
سلام . لالایی بسیار خوبی برای گل پسر انتخاب کردید. به عنوان تجربه می گم روی ادامه این کاراصرار داشته باشید که نتیجه اش را دو سال دیگه به وضوح می بینید.
ما (من و گاهی بابا)
16 دی 91 16:29
حتما این آیات و ادعیه واسش آشناست ، شما که میخونید مروریه واسش
مامان علیرضا
17 دی 91 15:12
بارک الله به شما و پسر ناز و قرآن دوستتون، خدا براتون نگهش داره، منم سعی میکنم وقتی پای کامپیوترهستم همزمان با پخش قرآن از کامپیوتر به کارهام برسم و براش قران بخونم، تا خدا چقدر کمک کنه؟! التماس دعا
مامان علیرضا
17 دی 91 15:25
میشه ازتون بخوام آخر هر پستی ذکر کنین بابای امیرحسین اونو نوشته یا مامانش؟! ممنونم


بابایی معمولا پستهاشو توی بخش پدرانه میذاره یا تو متن پست اشاره میکنه
بابای علیرضا
17 دی 91 20:17
با سلام و عرض ادب
من واقعا لذت می برم از طرز برخورد با فرزندتان و روشی که درتربیت فرزندتان به کار می برید.
فقط سوالی از بابای امیرحسین دارم که خواهش می کنم مرا کمک کنید.
وقت شما به چه صورت است ؟ من سر کار میرم و درس هم می خونم ، اما اصلا فرصت نمیکنم به اندازه شما در بزرگ کردن بچه به همسرم کمک کنم .نمی دونم شما سر کار میرید یا نه ولی اگر مدت خوابتان را کم کرده اید و یا هر روش دیگه خواهش می کنم به من هم کمک کنید دوست دارم بدونم یک روزتان را به چه صورت می گذرانید اگر ممکنه برام بنویسید من واقعا وقتی از سرکار میام خستم اما دوست دارم هرکاری کنم که بچم با قران و حدیث بزرگ شه و سرباز امام زمانمون بشه
باتشکر اطشما




با سلام خدمت پدر عزیز، برنامه روزانه من به این صورته:
ازساعت6:30 صبح بیدار می شوم تا 4:30 در دبیرستان به تدریس و رفع و رجوع امور معاونت آموزشی میپردازم.
سه روز در هفته:از مدرسه به دانشکده میروم و تا ساعت 8 در دفتر استادم مشغول کار می باشم.
حوالی ساعت 8:30 میرسم خونه. همچنان سر لپ تاپ مشغول مطالعه و سرچ هستم.وسط کارهام برای پسرم وقت میذارم. تا ساعت 12:30 گاهی 1 شب. بعد می خوابم! روزهایی(سه روز) امیرحسین خونه مادربزرگشه که میرم اونها را میارم ساعت حوالی 10 شب می رسم منزل. روزهای پنجشنبه کارم زودتر تمام میشه (حوالی2ظهرمیام منزل). برای امیرحسین وقت میذارم. منتهی از اون طرف تا ساعت 3شب بیدار میوننم و درس میخونم. یه هفته ای هم بعد از دانشکده میرم باشگاه تا 9:30 شب!روزهای جمعه هم سعی می کنم برای امیرحسین وقت بذارم. سه چهار ساعت هم به درسهام برسم.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد