امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

خاله ایانه

1391/11/17 20:52
نویسنده : مامان و بابا
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی. خوبین؟ همین اولش بگم که منظور از خاله ایانه مثل متن های پدرانه بابای امیرحسینه!! راستش یه خاطره عبرت آموز یادم اومد که دلم نیومد نگم.

من یه دخترخاله دارم که روی وسایل الکترونیکیش خیلی حساسه.! حساسیتش هم انقدر زیاده که به هیچ عنوان سی دی رو حتی با دستمال کاغذی تمیز نمیکنه!! میگه روش خش میفته !!!!!!! اینی که میگم اصلا غلو نمیکنما! هروقت یه سی دی میخواد بهم بده ازم قول میگیره که تمیزش نکنم!!!!!!! حساب کنین یه همچین فردی چه حساسیتی روی ال سی دی کامپیوترش داره !! اونم از نوع سامسونگ نو نوووووووو!!!!! این بنده خدا یه خواهرزاده داره که خیلی شیطونه. البته ناگفته پیداست که خواهرزاده اونم از نوع مذکره !! اسمشم کوشاس. الان 7 سالشه. یه روز این کوشا از خالش میخواد که آیپدشو بده بهش. اونم که حسسسسسسسساس از زیرش در میره. از کوشا اصرار از خالشم انکار.!! خلاصه بحث بالا میگیره و دعواشون میشه !! کوشا هم برای تلافی میره با سوزززززززززن (ببینین عمق فاجعه چقدر زیاده) با سوزن روی مانیتور ال سی دی کامپیوتر خالش خط خطی میکنه !!!!!!!!!!!!!!!! من اصلا فکرشم نمیتونم بکنم که وقتی دخترخالم چشمش به مانیتورش افتاده چه حالی بهش دست داده!!!!!!!! حالا به طوفان های بعدش کاری ندارم. ولی ببینین یه خواهرزاده چقدر میتونه خطرناک باشه!!!!!!!!!!

وقتی تازه خاله شده بودم به این دخترخالم که توی امر خاله بودن کلی پیرهن از من بیشتر پاره کرده بود گفتم چه توصیه ای برای من که تازه خاله شدم داری؟ فکر میکنین چی بهم گفت؟؟ بهم گفت اگه قفل در اتاقت خرابه حتما درستش کن!!!!!!!!!!!!!!

بعععععععععععععله !! درس عبرتی که از این ماجرا میگیریم اینه که هیچ وقت یه خواهرزادرو سر لج نندازیم !!!!!!! راستی اگه پدرانه های بابای امیرحسینو خونده باشین میبینین که دغدغه های یه خاله چقدر متفاوت از دغدغه های یه پدره !!!!!!!

خوش باشین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان اميرحسين
17 بهمن 91 21:26
دوست گلم
مرسي به ما سر زدي
ما شمارو با افتخار لينك كرديم
شما هم اگه قابل دونستين بازم به ما سر بزنين

شمام با افتخار لینک شدین.

مامان تسنیم سادات
17 بهمن 91 22:43
اول از همه خواستم بگم شما که توی خانواده کلا همه آی پد و تبلت و ..... دارین دیگه ...!!!
این دفعه نمیگم جای بچه ام خالی چون اولا دیگه گرفتیم بعدشم اون دختر خاله شما هم که حسسسسسسسسساااس ...
ولی درس عبرت خوبی بود ....
عجب خواهرزاده ای داشته هاااا زده وسط خال ...
البته پسرها در این جور موارد خطرناکترند به نظرم علاوه بر قفل نرده آهنی هم باید بکشی ....
دخترها طفلکا کاری ندارند نهایتش گریه زاری میکنند اگه چیزی بهشون ندید...
حالا الان خالدی تسنیم میاد اینجا لو میده ....

یادم باشه با کوشا راجع به آی پد تسنیم 1صحبتی داشته باشم! بلکه بخواد آی پد تسنیمم تست کنه!!!!
دخترآریایی(من مینویسم تا تو بخندی)
17 بهمن 91 23:57
)
چه فجیع!!
پس عکس عشقم کو این دفعه؟؟


ها!!! با کی بیدی؟!!!
ما (من و گاهی بابا)
18 بهمن 91 15:32
از اونجاییکه نه من خاله داشتم نه مامانم و نه مادربزرگم ؛ آیه هم خاله نداره !
پس خاله ش میتونه خوشحال باشه که خواهر زاده نداره !!!

ای بابا نسل شما چه محرومیت هایی داشتن!
لحظه های من و تو
18 بهمن 91 22:46
وبلاگتون محشرررررررررررررررره
دخترآریایی(من مینویسم تا تو بخندی)
18 بهمن 91 23:45
خوب امیرحسین دیگه
علامه كوچولو
19 بهمن 91 7:25
اما خداييش امير حسين اقاتر ازين حرفاست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد