امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

امیرحسین

اسباب بازی های بچگی های بابایی

1391/4/18 17:35
نویسنده : مامان و بابا
645 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از ظهر که از دکتر اومدیم رفتم انباری اسباب بازی های بچگی هامو(البته اونایی که مامانم تونسته بود از دستم نجات بده) را اوردم و ولو کردم. باورش برام سخت بود ولی این چیزیایی که من ٢٧-٢٨ سال پیش باهاشون بازی می کردم الان پسر گلم می خواد باهاشون بازی کنه!

کلی رفتم تو نوستالژی و یاد بچگی هام کردم.نمی دونم چرا ولی یه حس دلتنگی بهم دست داد.مثل فیلمها.فکر کنم مامان بزرگم که ٣٠ سال پیش این اسباب بازی ها رو واسم از مکه اورده بود عمرا فکر نمی کرده یه روز پسر نوه اش با اینا بازی کنن. باید ازش بپرسم!

اینم عکساش

 

نکه درس دارم به تفکیکیش باشه طلبت.

از بالا:لوکوموتیو،ماشین پلیس،آدم آهنی(جایزه کلاس دومم بود)،موتورسوار.روی بالا بالایی هواپیما،هلیکوپتر(جشن تولد ٨ سالگیم)ماشینو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پدر بزگ ایر حسین
26 اردیبهشت 91 22:03
پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش نخوانش پسر بابایی به سه سوت همان بلایی را که شما در کودکی سر اسباب بازی هایتان در اوردید منهم سر این اسباب بازی ها در خواهم اورد


شاید هم توفنده تر و بد تر!!
مامان اهورا
30 مرداد 91 18:45
بابایی چرا وبلاگت مورد داره؟؟؟؟
نمیتونم توی پست جدید نظر بذارم
اومدم بگم پس چرا نی نی نمیاد
از طرف من به مامانیش سلام برسون و خیلی خیلی مواظب مامانی و امیر حسین باش


نمی دونم ایراد کجاست.نی نی یه دو سه هفته دیگه میاد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد