امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امیرحسین

امیر حسین تو گوگل اول شده!!

1391/4/18 17:34
نویسنده : مامان و بابا
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

امروز توگوگل سرچ کردم دیدم با عنوان  امیرحسین قندی وبلاگ تو اولین سایته!! با عنوان امیرحسین سرباز امام حسین هم دومین سایته!!

حالا چرا اینو نوشتیم

چند روز پیش یه پدر بزرگوار به که اسم پسرش "امیر حسین قندی" هست برای ما این پیامو گذاشته:

"سلام اسم پسر من امیرحسین قندی هست امیرحسین من هم سرباز امام زمانه و از تمام هستی بیشتر دوستش دارم خوشحال شدم دیدم یه هم نام خوب پداره.امیرحسین من سه سال و نیمشه
خیلی خوشحال شدم این وبلاگ رو دیدم،دیدن اینکه از اسم و فامیل پسرم یکی دیگه هم هست خیلی خوشحالم کرد احساس میکنم امیرحسین شمارو هم مثل پسر خودم دوست دارم ایشالا جشن تولد صد سالگیش رو باهم و در کنار هم بگیرید."

ما هم از لطف ایشون خیلی خیلی خوشحالیم و واسه ایشون و گل پسر نازنینشون آرزوی صحت و سلامت می کنیم. لازم به ذکره که لقب گل پسر ما قندی هست که باباش مدام اونو به این اسم صدا میکنه. ولی در هر صورت مهم اینه که ما فرزندایی داریم که در راه خدا و با عشق اهلبیت داریم بزرگشون می کنیم. انشالله مورد رضایت آنها قرار بگیرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پدر بزرگ امیر حسین
1 تیر 91 22:43
به امید روزی که در تقرب به خدا و عشق به امام زمان نیز در دنیا اول بشود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد