امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

بهترین کادوی روز مادر...

1391/2/23 22:29
نویسنده : مامان و بابا
571 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از سرکار مرخصی گرفتم و ساعت ١١ با مامانت رفتیم کلینیک سعادت آباد واسه سونو.

دکتر که شروع کرد به رصد گل پسری منم دوربینو در آوردمو فیلم گرفتم.وسطش حافظه دوربین پر شد و من یه سری از صحنه ها رو از دست دادم. دکتر که داشت واسه خودش توضیح می داد متوجه شد و پرسید دروبینت خراب شده. از کجاشو نتونستی فیلم بگیری؟منم که حافظه دوربین و خالی کرده بودم گفتم تا کبدش(جیگرش که من همیشه میخورمش)را گرفتم.اونم دوباره با حوصله شروع کرد به توضیح دادن.

معده گل پسرمم نشون داد خالی بود. ضمنا الان ٤٥٠گرم وزن داری و مثل همیشه دستت زیر سرت بود.پسل خودمی دیجه!!

راستی جفت هم الحمدالله بالا اومده. این بهترین کادویی بود که می تونستی روز مادر به مامانت بدی.

از ظهر تا حالا کلی خوشحاله و میگه دیگه میرم سیسمونی میخرم،مکه میریم و...باید ببینیم فردا دکترت چی میگه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پدر بزرگ امیر حسین
26 اردیبهشت 91 21:56
عزیزم به بابایی بگو خداوند هدیه عظیمی چون مرا به شما داده که فعلا تمام تکلیف شما حفظ نگهداری و پرورش من است انشاالله وقتی به سلامت پای به جهان خاکی شما گذاشتم و کمی بزرگتر شدم به خرج خودتان برایتان کادو خواهم خرید


ممنون از اینکه اینکارارو یاد نوه گلتون میدین!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد