امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

امیرحسین

آخرین تغییرات در اتاق پسری

1391/4/23 21:05
نویسنده : مامان و بابا
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا بیشتر ساعات روز را تو اتاق تو بودیم. صبح بابا برام چندتا جعبه خالی و مقداری پوشال از توی انباری اورد و رفت سر درسش. منم لپ تاپو روشن کردم و طرح ها رو نگاه کردم و ایده گرفتم.وسطش بابا هم اومد کمک کرد و برای سرویس حموم گل پسری چنین چیدمانیو در آورد. خودمونیم بابایی خیلی خوش سلیقه است.

سرویس حموم امیرحسین

سرویس بهداشتی امیرحسین

بعد رفتم سراغ شلوار های ناز گلکم و اونارو به شکل گل کردم. بابا که دوباره اومد بهم سر زد گفت یه فکر خوب داره و رفت از تو انبار یه چیز جالب که قبلا برای گل بود آورد. منم اونو شستم و بعد بابا شلوارهاتو مثل دسته گل کردو توش جادادو تزیین کرد. به نظرمون خیلی ناز شده:

شلوارهای امیرحسین

شلوارهای امیرحسین

شلوارهای امیرحسین

لباسهای سرهمی تو اوردم و دادم بابا با سلیقه چید توی کشوها:

لباسهای سرهمی امیرحسین

لباسهای سرهمی امیرحسین

دست بابایی درد نکنه. بعد از ظهر هم بابا یه چرت خوابید و من یکم خرده پوشالارو جمع کردم و شیشه شیرها و بقیه چیزارو چیدم تو کمدت. البته اگه بیان کمدتو درست کنن باید جمعش کنم.

لوازم شخصی امیرحسین!!

برای بار هزارم چینش ویترینتو عوض کردم:

ویترین امیرحسین

مامان بزرگ از شمال زنگ زد و گفت رفته تو وبلاگ امیرحسینو عکسای خرید نوه گلشو دیده. خیلی خوشش اومده بود.بیشتر ساعات روز را من تو اتاق تو هستم... شبها تا ساعت 1:30،2 با بابایی اتاق تورو تزیین می کنیم. هنوز نیومده کلی وقت مارو به خودت گرفتی جیگرطلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طبع لطیف
24 تیر 91 0:24
عزیزم بهت تبریک میگم با این همسریه خوش سلیقت .صدقه بذار اسفند هم دود کن


دم شما گرم!!! (مامان امیرحسین)
مامانی
24 تیر 91 23:54
چه وسایل قشنگی داره این گل پسری ماشالا به سلیقه هر دوتون عزیزم برای منم دعاکن
بابای ملیسا
25 تیر 91 22:54
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
nesa
4 شهریور 91 23:47
سلام عزیزم.مبارک امیر حسین جون باشه.خوشگل بود.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد