امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

نامه مادر به پسرش

1391/4/25 20:11
نویسنده : مامان و بابا
428 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم سلام. چطوری مامانی؟ گل پسرم الان که دارم برات مینویسم وارد31 هفتگی شدی!! دیگه برا خودت مردی شدیگاوچران تقریبا" 2ماه مونده که تو بغلم بگیرمت و غرق بوسه ات کنمماچ این روزا همش داری شیطونی میکنی کلی تو دلم تکون میخوری مخصوصا" صبح ها که از خواب بیدار میشم تو هم باهام بیدار میشی و هی لگد می زنی.

ناز گلکم خیلی دوست دارم این مدت باقی مونده ام تموم شه و من روی ماه تو ببینم. همه آرزومم اینه که تو بنده خوبی برا خدا باشی...! از خدا میخوام فرشته کوچولومو سالم و صالح تحویلم بدهخیال باطل   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ابوالفضل
20 شهریور 91 9:51
ماشاالله.
خدا به شما و امام زمانش ببخشه و قدمش خیر انشاالله.
از شما درخواست دارم برای ما که منتظر نی نی هستیم و اونایی که خدا تا حالا بهشون نی نی نداده خیلی دعا کنین.
برای شما پدر و مادر عزیز و معتقد آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری دارم.
یا حق


سلام
ما همیشه چه تو دروان بارداری و چه تو درانی بچه داری این یکی از دعاهامونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد