امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امیرحسین

گزارش مامان

1391/5/1 16:07
نویسنده : مامان و بابا
605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکملبخند جیگرتو مامان بخوره که هر روز بزرگتر و خواستنی تر میشی!!!

پسلی تکونات خیلی زیاد شده وقتی باهات حرف میزنم واکنش میدی بابایی هم کلی قربون صدقت میرهاز خود راضی گاهی پاهاتو از رو پوستم لمس میکنم خیلی کوچولو و نازن!

عسلکم جمعه اتاقتو با بابایی حاضر کردیم. بابایی زبون روزه کلی انرژی داشت ببین نیومده چجوری بابایی رو سر ذوق آوردی شیطون!چشمک بابایی اتاقتو جارو زد، تی کشید کشوهاتو چید و انقدر مشغول بود که من دلم میسوخت براش همش میگفتم زبون روزه برو ١ذره استراحت کن اما به عشق تو کم نیاوردقلب

شیطون بلا تازه تخت پارکی که برات خریده بودیم ١چیزش ناقص بود اما بابایی بعد ١ روز کاری تو گرمای مرداد ماه با زبون روزه و ترافیک تا وسط شهر رفت که اونو برات از فروشنده بگیرهمتفکر

من وبابایی مشتاقانه منتظر دیدنتیم نازکمماچ الانم  که دارم برات مینویسم همش در حال ورجه وورجه کردنی! قربون پسر طلا بشم الهی..............بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی
1 مرداد 91 17:05
مبارکه اتاق پسلی
مامانی
2 مرداد 91 12:45
سلام عزیزم تو وبم منتظرتونم برو خصوصی
خاله ای
2 مرداد 91 16:55
سلام پسر خوب عزیزم شما اینارو میخونی یه موقع فکر نکنی دختریا!!!!!!تو پسررررررری بابا میخواین به بچه پیغام بدین یه جوری بدین بدآموزی نداشته باشه
آسمونی
5 مرداد 91 4:00
سلام مامانی مهربون شنیدم خوندن سوره انشقاق تو ماه آخر و قبل از زایمان به راحتی زایمان کمک مینه...البته شما که تو این قضیه استادین...بهرحال اشالا به حق حضرت زهرا س به سلامتی و راحتی این مرحله رو پشت سر بذارید.... برم که بساط سحری رو آماده کنم دیر شد التماس دعا
مامی امیرحسین
5 مرداد 91 15:39
راستی وبلاگ ما که نمیتونه از شما اقتباس شده باشه چون یک سال پیش شروع شده ولی اینکه اینقدر از نظر فکری شبیه باشیم هیچ بعید نیست.اگه تقدیر و قضای الهی میخواست الان ما هم تو تهران موقعیتی مشابه شما داشتیم.یعنی همسرم دانشجوی دکترا بود.ولی خدا نخواست...ما هم به مشیتش تن دادیم و وارد بازار کار شدیم.پشیمون هم نیستیم.ولی خدا رو شکر میکنیم که نیروهای مذهبی مثل شما در دانشگاه ها باشن و جای خالی امثال ما رو هم پر کنن.با آرزوی موفقیت...
مامی امیرحسین
5 مرداد 91 15:40
در ضمن امانی هنرمند دستت درد نکنه خیلی ژله هات خوشگل و با سلیقن.فکر کنم تو مامی سایتم بتونیم همو پیدا کنیم [h
زدی تو خال!البته من از خواننده های خاموش مامی سایتم و تا حالا ازشون کلی مطلب یاد گرفتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد