امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

امیرحسین

اذان،اقامه، کربلا...

1391/7/18 23:29
نویسنده : مامان و بابا
820 بازدید
اشتراک گذاری

الان داشتم فیلم اذان و اقامه گفتن در گوش هایت را نگاه میکردم. چندین بار دیدم. سنت پیامبر است که زود اذان بگویند همانوقت که به دنیا میایی. من وقت تو را دستم دادند و شیر خوردی اینکار را کردم. مامانم تعجب از عجله ام کرد. راستی کامت را خاله با آب زمزم و تربت گرفت. به اصرار مامان. چه مامان خوبی که هنوز دردش تمام نشده وقبل از شیر دادن به تو به فکر شیره معنوی توست.خودش هم با خرمای مدینه افطار کرد، این روزه زایمان را!

اما یک چیزی برایم جالب بود. در اذان و اقامه تو آرام بودی و شاید چرت میزدی. اندکی بعد پیشانی ات را بوسیدم و  آن در گوش راستت گفتم "السلام علیک یا ابا عبدلله" دو دستت را از دو طرف باز کردی و لرزدیدی! ادامه دادم " و علی الارواح التی..." بخشی این گوش و بخشی آن گوش.

قطعا می دانم این یک واکنش بی اختیار و بی دلیل بوده است، اما دوست دارم اینطور فکر کنم که تو به اسم مولایمان اینطور واکنش نشان دادی. شاید هم همینطور باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامانی
18 شهریور 91 3:11
ما بروزیم
مامانی
18 شهریور 91 3:28
مامانی امیر حسین چند سالشونه؟


25 سال. البته سن خانوما معمولا محرمانه است!
مامانی
18 شهریور 91 7:39
شرمنده که پرسیدم
مامان محمد طاهاسرباز كوچولوي اقا
18 شهریور 91 11:14
هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هزار الله اكبر .تبريك ما رو از اروميه بپذيريد.الله ساخلاسين اقا سربازي اله سين
مامان محمد طاهاسرباز كوچولوي اقا
18 شهریور 91 11:21
راستي تاريخ تولد اقا امير حسين رو تو معرفي سايت اشتباه شده لطفا اصلاح كنيد91

ممنون از تذکرتون
مامان اميرحسين
18 شهریور 91 12:38
خيلي ممنونم باباي مهربون اميرحسين واسه يادداشت كردن لحظه به لحظه دنيا اومدن گل پسر و اينكه ما هم اين وسط بي خبر نمونديم خيلي قشنگ از همه چي نوشتيد همه رو با دقت خوندم و اشك ريختم خوش به حال پسرتون واسه داشتن همچين پدر و مادري
مامان امیر حسین نیومده
18 شهریور 91 13:25
پسر ما هم قراره توی این هفته به دنیا بیاد، اسمش امیر حسین هست. برای بچه ما هم دعا کنید که سالم و صالح باشه. وقتی وبتون را دیدم خیلی متعجب شدم، والا همسر من هم دانشجوی دکترای مکانیک هست و متولد 64 و ما هم به امید خدا توی این هفته صاحب یک پسر می شیم. وقتی عکس گلتون رو نشون همسرم دادم، گفت ماشالا می شه پسر ما هم این همه مو داشته باشه
به هر حال امیدوارم پسرتون زیر سایه امام زمام همیشه سالم و سلامت باشند.
التماس دعا

عجب تصادف جالبی... واقعا متعجب شدیم!ایشالله نی نی تون سالم و راحت بیاد بیرون. همسرتونم تو درساش(خصوصا امتحان جامع) موفق باشه

زینب السادات(مامان تسنیم)
18 شهریور 91 22:52
السلام علیک یا اباعبدالله من هم خیلی برام مهم بود که اولین چیزی که تسنیم میخوره آب متبرک زمزم و علقمه و خاک تربت کربلا باشه. شیشه تربتش را دادم دوستام تو اتاق عمل بهش دادن. یکی از دوستام حین اینکه سلام به آقا میداد و با وضو بود میظاش تو دهن تسنیم... ا
ما (من و گاهی بابا)
18 شهریور 91 23:37
چه لذت بخش
آسمونی
19 شهریور 91 8:43
سلام... خوبین؟ سرتون حسابی شلوغه ها...به سلامتی...مامانی خوبه؟ کوچولو خوبه؟... همیشه شاد باشید به حول قوه ی الهی صدقه و وان یکاد یادتون نره
من
20 شهریور 91 8:30
سلام عزیزم امروز اخرین روز رای گیری هستش مهدیس جون من تو مسابقه ی (نی نی با حجاب)شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیاج داره.اگه وقت داشتی یه سر برو به این ادرس و به مهدیس من که شمارشم 6هست رای بده پیشاپیش از لطفت ممنونم ایشالا جبران میکنم koodakeman91.niniweblog.com/post347.php زیاد وقتتو نمیگیره
پدر بزرگ
20 شهریور 91 20:19
من غم مهر حسین با شیر از مادر کرفتم روز اول کامدم دستور تا اخر گرفتم بر مشام جان زدم یک قطره از عطر حسینی سبقت از مشک و گلاب و نافه و عنبر گرفتم
مامان محمد صادق(زهرا)
20 شهریور 91 23:40
بابا این اشک ما رو تا مثل یه بارون شرررر و شرررر راه نندازین مثل اینکه دست بردار نیستینا!!!! یاد ساعت اول تولد محمد صادقمون افتادم..... همچنین بود .................. چه لحظه های شیرینی...... پر از احساسات و شکر خدا ان شاللا که امیر حسینتون حسینیه بی شک!!
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 شهریور 91 9:35
ایشالا همینطوره یه سرباز واقعی امام زمان(عج)
زینب مامان امیر عباس
17 مهر 91 0:08
باورتون میشه هر بخشی از این متنارو میخونم با اینکه شیرینه اشک تو چشمام جمع میشه ... مخصوصا این قسمت ...وقتی سلام دادین به آقای غریبم دلم لرزید ....راستی بی اجازه لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد