امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

امیرحسین

سه شنبه 28/6/91

1391/7/18 23:19
نویسنده : مامان و بابا
703 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از ظهر رفتیم دکتری که امیرحسین را ختنه کرده بود. ترافیک وحشتناک. از غرب تهران بروی به شرق آنهم از بزرگراه همت آنهم ساعت 6:15! بابا ما را ضرابخانه پیاده میکند و یکم پیاده می رویم. توی مطب دکتر منتظر شدیم و بعد از مدتی رفتیم داخل. دکتر معاینه می کند و ابراز رضایت. مادری در مورد وازلین که باید روی موضع ختنه بزنیم سوال می کند و دکتر راهنماییش می کند. این روزها موقعی که عوضت می کنیم دادت می رود آسمان. بامزه گریه می کنی! بابایی مدام ادایت را در می آورد. حیف که نمیشود اینجا ادا را نوشت. بزرگ که شدی خودت از اداهایت خنده ات می گیرد. ما کارمان تمام شده بابایی هنوز نتواسنه بود به خ شریعتی برسد! در درسرت ندهم  ساعت 9 رسیدیم خانهو با آن ترافیک فوق سنگین. توی ماشین مدام شیر میخوردی. مامان با چادر خیلی گرمش شده بود. قربان صبرش.

امروز مامان بزرگ رفته بود شاه عبدالعظیم. بعد از ظهر با لالایی بابا خوابت برد خیلی راحت بغل بابا می خوابی! ما هم به مرحمت خواب شما نیم ساعتی آباد و چرتی زدیم!

امروز بابا برایت وقت دکتر اطفال گرفت.اول مهر ساعت 8:30! بچه مدرسه ای خانه ما(بابا) که صبح دانشگاه کلاس داردو باید با پدربزرگ برویم.اولین اول مهرت تو هم سحر خیز شدی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:41
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir
مامان تسنيم سادات
29 شهریور 91 10:58
سلام ماماني چه پسر پهلوووووني دارين.... خدا حفظش کنه...خيلي دوسش دارم
آسمونی
29 شهریور 91 19:15
سلام خوبین؟ امیر حسین کوچولو خوبه؟؟؟ توروخدا تند تند عکساشو بذارید دلمون براش تنگ میشه.... ماشاالله داره...گفتم که یه مرد واقعیه
راستی اگه ممکنه برای همسرم دعا کنید فردا امتحان نظام مهندسی داره..
ممنون

چشم. اگه برسیم و امون بده تن تن عکس میذاریم. بابایی هم جمعه از همین امتحانات داره. ولی پسری نذاشته که!
آسمونی
29 شهریور 91 21:23
سلام ممنون،از دعای شما...من مطمئنم از برکت حضور امیر حسین حتما شما هم موفق میشید...ما هم دعا میکنیم...
آسمونی
29 شهریور 91 21:24
سلام خصوصی داری عزیزم
مامانی
29 شهریور 91 21:30
قربونت عزیزم برامون دعاکن مامانیااااااااااااا
مامان تسنیم
29 شهریور 91 23:15
خصوصی

نرسیده!!!
مامان تسنیم
29 شهریور 91 23:16
مامانی عزیز سایت هایی هستن که عکس ها را اینطوری میکنن یه سرچ بکن من یادم نیست آدرسش
یه مادر مضطر
29 شهریور 91 23:31
تو لحظه استجابت دعا واسه من دعا کنید من خیلی محتاجم دعا کنید حاجتم رو بگیرم

الان دارم امیر را شیر میدم
سه تایی دعا کردیم اگه قابل باشیم

مامانی
30 شهریور 91 8:09
برام دعا کن مامانی زیاد حالم خوب نیس

همین الان دارم امیرحسیت را شیر میدم. برات دعا کرم
حتما خوب میشی
ما (من و گاهی بابا)
30 شهریور 91 12:18
خدا رو شکر که سلامتین تو خونه ی ما اصلا تابستون نیومد که حالا منتظر اول مهر باشیم ! به لطف آقای همسر و پایان نامشون !!!
الهام مامان آوینا
31 شهریور 91 9:33
سلام. قدم نو رسیده اتون مبارک عزیزم. انشاا.... همیشه سایه اتون بالاسرش باشه و عاقبت به خیر بشه عزیزم ممنون که اومده بودید و ما از نظرتون بهره مند کرده بودید. بازم بهمون سر بزن عزیزم و از نظراتت ما را بهره مند.... لینک شدید...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد