امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

امیرحسین

خون دل

1391/7/2 22:55
نویسنده : مامان و بابا
794 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتها که قران می خوانی فکر می کنی بعضی از ایات مال آن زمان نازل شده است و اکنون دیگر شاید مصداقی نداشته باشد. وقتی آیات سوره مسد را می خوانی که بریده باد دستان ابی لهب! می بینی در ظاهر آن ملعون و همسرش ١٤٠٠ سال است به درک رفته و در جهنم مسکن گزیده است، حالا چه شده وسط این همه کافر حربی آن زمان به این یکی تاکید شده است. آخر ابوسفیان هم نیامده اما این مرد و زنش هر دو در قران آمده اند. اگر قبول داشته باشی قران کتابی است که هر آیه اش برای امروز ما هم پیامی دارد، می فهمی که نکوهش آیه فقط بر ابولهب نیست بلکه بر جریان مبتنی بر تفکر ابی لهب است. جریانی در خط ابی لهب. و این جریان در تاریخ ادامه خواهد داشت.

ای کاش آنانکه آنقدر نسبت به بدعت ما {از منظر خودشان}در اسلام عصبانی هستند و می خواهند سر به تن ما نباشد، علی را از صدق الله قران حذف کرده اند، امروز یک تکانی می خوردند و دستان این ابولهبان زمان را قطع می کردند. ای کاش حداقل این را می فهمیدند.

حالا میفهمی چطور می شود غدیر فراموش شد و آب از آب تکان نخورد. همین طور که حرمت پیامبر خدا می شکنند و برخی ها را آب از آبشان تکان نمیخورد. آخر آنکه شکم از لقمه هتاکان پر کرده است را توان نواست؟ حالا میفهمی چطور پیراهن خونی می شود علم و چشمان گریان دختر رسول خدا با پهلوی خونین میشود اسباب زحمت! حالا می فهمی چطور پسر پیغمبر خدا را همرزمان دیروزش در صفین، امروز در عاشورا تشنه سر بریدند و آب از آب در کل بلاد اسلام تکان نخورد. تعجب ندارد که چرا از شام یک نفر هم در لشکر کوفه نبود.وقتی هست اینقدر مسمان بیعت کرده با ابولهب.

 امروز که یکسری مسلمان نامیده،با غاصبان عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان هم پیاله می شوند نباید تعجب کنی چرا آن روز از کوفه آن چند هزار نفر به نینوا رفتند. دیگر نباید تعجب کنی که آن حمار* چرا می خواهد قران آتش بزند.

چه بخواهی چه نخواهی وقتی دست خود را در دست ابولهبیان بگذاری تو هم از آنهایی. کاری که آن روز کوفیان کردند و امروز شاید برخی از ما.اما مطمئن باش به زودی بریده میشود دست ابولهب و هر آنکس که با ایشان دست فشرد. انهم یرونهم بعیدا و نراهم قریبا. انشاءالله

*سوره جمعه آیه٥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

زینب السادات(مامان تسنیم)
3 مهر 91 13:49
خصوصی
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 مهر 91 10:37
سلام عزیزم لینک شدید با پوزش از این تاخیر
پدر بزرگ
4 مهر 91 13:15
چراغی را که ایزد بر فروزد ها ان کس پف کند ریش اش بسوزد
مامان تسنيم سادات
4 مهر 91 17:57
سلام ماماني مهربون خيلي جا خوردم اومدم وبتون .... گل بود گلزار شد....
مامان تسنيم سادات
4 مهر 91 18:03
االهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علي ذلک.... اللهم العن هم جميعا....
مامان تسنيم سادات
4 مهر 91 18:04
ماماني جون يادم رفت بگم ما آپيم...
زینب السادات(مامان تسنیم)
4 مهر 91 18:52
این یعنی رمز میخواین؟ فرستادم
مامان اهورا
4 مهر 91 22:14
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 مهر 91 20:34
سلام ما میریم مطب دکتر باطبی فوق تخصص کودکان و استاد دانشگاه هس آدرسش : میدان سرو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد