امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

امیرحسین

یک ماهگی

1391/7/18 23:16
نویسنده : مامان و بابا
681 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یک ماهه شدی!

خیلی خوشحالیم و خیلی مبارکت باشد.

واقعیتش من و مامان خواب خوابیم. دیشب تا صبح 5 ساعت خوابیدیم. صبح مامان از ساعت 5:30 به پایت بیدار بود شیر میداد و من رخت میشستم!! تو بیدار بیداری. یکم بیتاب. شاید دلت نفخ کرده. پیش پدر بزرگ و مادری می مانی تا ما یه چرت . . . خوابم برد!

{عکس های زیبا کننده وبلاگ/ لطفا خودتون تصور کنین}

راستی رختهایت را جمع نکردم. صبح قبل رفتن پهن کردم.ساعت 12 شب!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حانیه
17 مهر 91 11:26
مبارکه
زینب مامان امیر عباس
17 مهر 91 13:59
سلام ...مرسی از اینکه به وب من هم سر زدین ... انشالله خدا پسر نازتونو براتون نگهداره و انشالله سرباز امام زمان بشه... من خیلی محتاج دعای شما خوبان هستم
آسمونی
17 مهر 91 14:48
سلام عزیز خاله روزت مبارک قربونت برم من چقدر ناز و خوشکلتر شدی.. ماشاالله بزرگ شدیاااا سلام به مامان امیر حسین ممنون از همه ی محبتت خیلی خیلی دعاگو و بیادتون بودم همه جا... ایشالا به زودی روزی شما بشه دوست دارم
مامان تسنيم سادات
17 مهر 91 17:14
مبارک باشه انشاا...
زهرا از نی نی وبلاگ213
18 مهر 91 9:59
سلام یک ماهگیت مبارک امیرحسین نانازم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد