امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

امیرحسین

اولین روز پدر من

1392/3/3 0:41
نویسنده : مامان و بابا
639 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالیه که من پدر شدم و خدا را بابت این لطف بزرگی که به من و خانواده ام کرده شکر گزارم. امسال همسربانو و امیرحسین حسابی منو غافلگیر کردن. اونها برای من یه کادو جالب و خارج از تصورم خریدن! یک عدد گوشی تلفن همراه گالکسی ACE دو سیم کارته! دیروز مامان امیرحسین بعد از ظهر  توی سینی چایی که اورده بود وسط دوتا استکان چای جعبه گوشی را هم گذاشته بود و حسابی من را غافلگیر کرد. در همین جا از زحمت خاله ای و بابابزرگ امیرحسین که رفتن بازار و این گوشی را خریدن هم تشکر و قدر دانی میکنم.

اینم یکی از عکسهایی که با کادو روز پدر از امیرحسین انداختم(مثلا فیگور گرفته)

روز پدر را هم بهم همه باباهای عزیز خصوصا پدر دوست داشتنی و مهربون خودم، پدر بزرگوار همسرم، پدر بزرگهای مهربونم که الان درمیونمون نیستن ولی همیشه به یادشون هستم تبریک میگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان آروین(مریم)
3 خرداد 92 6:48
با تبریک مجدد روز پدر و ولادت مولی المتقین امام علی (ع) به شما و خانواده محترمتان ..... ایشالاه در سایه امیرالمومنین ، 120 سال بابای امیرحسین جون بالای سرش باشه و امیرحسین جون هم لذتش رو ببره .........
مامان علیرضا
3 خرداد 92 7:15
مبارکه مبارک روز پدر مبارک کادوتونم مبارک بابای امیرحسین جان
پدر رادمهر
3 خرداد 92 10:50
" علی حبه جنه قسیم النار والجنه" روز مرد رو به شما و خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض مینمایم.با تشکر از لطف شما
مامان تسنيم سادات
3 خرداد 92 15:27
سلام عيدتون مبارك دست مامانى درد نكنه چقدر زحمت كشيدن اين پست رو گذاشتين فكر نمى كنيد آقايون ميان مى بينن اون وقت توقعشون بالا ميره .... واى واى واى فيگور اون قند عسلووووو... معلومه خيلى ذوق زده شده چون تا چند ماهه ديگه اين كادو ميوفته دستشو ... يه جورايى صاحاب ميشه ديگه ...
مامان تسنيم سادات
3 خرداد 92 15:30
ما از در فاز ٦ رفتيم خيلى پله داشت شايد شما از در توى اتوبان رفتيد مى دونم دو تا در داره ...
در ضمن خيلى هم تازه نيست دو سالش رو كه مى دونم
قسمت بازيشم يه كشتيه اتفاقا ازش عكس هم دارم كنار اون كشتى با كالسكه

نه مجیدجان! فاز دوم بوستان نهج البلاغه دو هفته نیست افتتاح شده.این بخش پایین بوستان اوله و بین اتوبان همت و حکیمه! درش هم از اتوبان حکیم هست. بابا ما خودمون بچه این محلیما!
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
3 خرداد 92 15:37
سلام ... عیدتون مبارک .. انشالله همیشه صحیح و سالم و خندان باشین و انشالله سال دیگه همین روز رو به روی حرم حضرت علی نشسته باشین با امیرحسین ناز
ع
3 خرداد 92 15:47
سلام من هم این روز عزیز رو به شما دکتر عزیز و خانواده ی محترمتون تبریک میگم خوشحال میشم یه سری هم به وب ما بزنی بابای حلما
مامان صدرا
4 خرداد 92 11:38
اولین روز پدر و کادوتون مبارک. انشاالله به خوشی ازش استفاده کنید. ایام به کام
ما(من و گاهی بابا)
4 خرداد 92 12:36
مبارکه هم گوشی هم عید خیلی فیگووورش با حاله
خاله ای
4 خرداد 92 21:09
خواهش میشود :-):-):-) کاش روز خاله هم وجود داشت.:-D:-D;-);-) باید پیشنهاد بدیم بذارن;-);-)
مامان تسنيم سادات
5 خرداد 92 11:03
خصصصصصصصوصى براى مامى امير حسين قنديه عسلِ نازٍ خوردنىِ جيگرٍ ....




نه بابا!!(الكي ميگما!ما هم فهميده بوديم شما هم بله)
ببين يه روز بريد خيلي توپه مشتري ميشي!


مامان تسنيم سادات
6 خرداد 92 16:28
باشه.....

خواستم براى بازى وبلاگى دعوتتون كنم بعد يادم اومد ماجراى اون دفعه و ..... گفتم سنگ رو يخ ميشم دعوتم رو پس گرفتم

حالا خوب كردم يا نه ؟




کارت درسته!!!

بابای حنانه
15 خرداد 92 1:29
سلام ، ببخشید خیلی دیر جواب می دم ، اندر حکایت یک پدر سربازه دیگه .... انشاالله که عید گذشته شما هم مبارک باشه و همچنین روز پدر و مخصوصا کادوی روز پدر!!



سلام دکتر! نه خسته! ای بابا شما هم رفتی اجباری! یه جای خوبم برای ما روزو کن.




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد