امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امیرحسین

اولین سرما خوردگی

1392/5/17 22:03
نویسنده : مامان و بابا
686 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بود خودم احساس سرما خوردگی داشتم و لی با مراقبتهای مربوطه به نظر خودم  در نطفه خفه اش کردم و کسی ازم نگرفت! تا اینکه یکشنبه نیمه شب امیرحسین ابریزش بینی پیدا کرد.  توی این ماه رمضونی خواب امیرحسین هم حسابی به هم ریخته و تا ساعت ٣-٤ صبح بیدار بود. خلاصه نیمه شب بود که دیدیم اب ریزشش شروع شده. با هر مصیبتی بود خوابوندیمش. هنوز چیزی نگذشته بود که دوباره صداش بلند شد و زد زیر گریه. فکر کنم نفسش گیر کرده بود. حوالی ساعت ٣:٣٠ شب بود که بابایی امیرحسین را برد با کالسکه بیرون و تو خیابون چرخوندش. گریه هایی  تا حالا مثلشو نکرده بود از بن جگر. البته فکر کنم بد خواب شده بود. خلاصه بعد از ٢٠ دقیقه چرخ تو خیابون اقا خوابش برد و اومدن خونه. سحری خوردیم که دوباره امیرحسین شروع کرد به گریه کردن. این دفعه با پدر بزرگ رفت توی خیابون و اموند ولی اروم نشد.  خلاصه من و بابا لباس پوشیدیم و با ماشین بردیمش خیابون گردی. پسرک تو بغل من خوابش برد. اومدیم خونه کنار خودم خوابوندمش تا مثلا مواظب نفسش باشم. دوشنبه حوالی ساعت ١٢ بردیمش دکتر و معاینه کرد و یکم تب داشت. در مودر وزنش با دکتر صحبت کردیم. ٦ ماهگیش ٧.٤٠٠ الان توی ١١ ماهگی ٨.٦٠٠ دکتر خیلی تعجب کرده بود. منتهی وقتی ازمایشها را بهش نشون دادیم گفت بچه مشکلی نداره، "هیکلش مینیاتوریه!!"

خلاصه شب منزل مامانم افطاز مهمون داشتن. امیرحسین خیلی سر کیف نبود و نق میزد.  اون شب هم امیرحسین ساعت ٤ صبح خوابید.

الحمدلله الان خیلی بهتره و حالش خوب شده. و حالا بابایی سرما خورده.

این روز ها امیرحسین همش به یه جایی مثل مبل تکیه می کنه و بلند میشه و با گرفتن مبل راه میره. شاید یه ساعت همین طوری باشه. در پست های بعدی عکس هاشو میذارم.

 این عکس برای قبل از سرماخوردگیشه: با دختر عمه اش زهرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

زينب مامان نازنين زهرا
17 مرداد 92 23:47
سلااام الهي شكر كه خوب شد . الهي قووووووووبوووونشوووون بشم ماشالله ناز شدن ماشالله
فرشته
18 مرداد 92 5:17
سلام مهربون عیدت مبارک امیر حسین جان را بوسه باران کن
زهرا مامان امیرحسین
18 مرداد 92 16:10
سلام خوشحالم که امیرحسین جون حالش خوبه وزنشم انشاله بالا میره نگران نباشین از کره و پودر چهارمغز تو غذاهاش استفاده کنین
مامان رادمهر
19 مرداد 92 18:12
آخه چرا مریض شدی عزیزم؟رادمهرم سرما خورد یهو میزد زیر گریه.انشالله زود خوب شه این گل پسر.جوشونده بنفشه بهش بدین
پدر بزرگ
19 مرداد 92 22:48
من قربون امیر حسین و دختر عمهاش بشوم که هر کدام دنیای جدیدی را برایم به ارمغان اورده اند و اما سرما خوردگی و امثالهم چیزهایی است که این کوچولوهای ناز باید جبرا با ان اشنا بشوند
فاطمه (مامان محمدسجاد)
20 مرداد 92 0:33
در همین لحظاتی که با شما صحبت می کنم پسر ما آنچنان آبریزش بینی داره که ...تابستون یه جور سرما می خورن زمستون یه جور. می بینم که عروسک خورون راه انداختن این دو تا نقلی. راستی یه سوال، بی بی انیشتینتون فارسیه؟ خواستم بگیرم ، بعد گفتم اگه انگلیسی باشه چه فایده ای داره برای بچه.
مامان صدرا
21 مرداد 92 13:51
منتظر نگاه گرمتان در وبلاگ دردانه مان هستیم. ممنون که در ماه مبارک ما رو دعا کردید و مطمئنم دردانه را از دعای شما داریم.


مبارکه حسابی مواظب خودت باش
مامان تسنيم سادات
21 مرداد 92 15:35
وااااااى اين دو تا جيگرو .... خدا حفظشون كنه
مامان علیرضا(mahtab
21 مرداد 92 17:46
خدا رو شکر که بهترین چه ناز شده این زهرا خانوم اول نشناختمش پس امیرحسین خان رفته تو کار مانکن شدن؟ ایشالا تنش سالم باشه وزن که مهم نیست
مامان میثم وفاطمه
22 مرداد 92 0:49
الهی قربون این دو تا قند عسل
علامه کوچولو
22 مرداد 92 18:04
ماشاءالله...چه جوجه های ناز و خوشگلی خدا حفظشون کنه
مامی مینا
24 مرداد 92 10:43
ماشالله چه پسر نازیییییییییییییییی خدا حفظش کنه خدارو شکر که سرما خوردگی امیر حسین آقا برطرف شد. عاشق عکسی شدم که عروسکشو بغل کرده خوابیده
مامان نرگس
24 مرداد 92 18:11
چه نازه ماشالا خیلی دوست داشتنیه.
مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 14:15
دو تا برای دو تا نی نی خوشگل و ناز
مامان تسنيم سادات
26 مرداد 92 21:51
خصوصى لفطا...

آها فکر کنم یات گرفتم!!! ولی معادله چند مجهولیه ها!!!!
فاطمه (مامان محمدسجاد)
28 مرداد 92 23:48
ُسلام از لطفتون دوباره ممنون. از یه جایی گرفتیمش بلاخره. فکر نمی کردم، ولی پسرم خوب بهش توجه می کنه، مخصوصا وقتی بچه ها میان. یادتونه چند وقت پیش این نظرو گذاشتین برام؟ "صبر کن خواهر 8-9 ماهگیش بهت میگم!!! انقدر بهت وابسته میشه که کوه ذوق میشی!! " اومدم بگم الان بهش رسیدم. یکی دو هفته ای می شه
بهار 313
2 شهریور 92 12:37
به امام صادق (ع) گفته شد : ما نام شما و نام پدران شما را برای خودمان انتخاب میکنیم ، آیا این کار به حال ما مفید خواهد بود ؟ امام (ع) فرمود : آری به خدا قسم مگر دین جز دوستی و محبت چیز دیگری است ؟ ( یعنی این عمل ، اظهار دوستی و محبت نسبت به اهل بیت (ع) است ). ثواب الاعمال و عقاب الاعمال صفحه ۳۰۰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد