امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین

مهریه

1392/7/11 11:02
نویسنده : مامان و بابا
869 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش رفته بودم خیابان انقلاب برای درسهایی که این ترم در دانشگاه میدهم کتاب تهیه کنم. حوالی ساعت 6 بعد از ظهر بود. پیاده رو مملو از دانشجویانی بود که اول ترمی اومده بودن کتاب بخرن. کتابهای خودم و چند تا کتابی را هم که خاله امیرحسین سفارش داده بود را خریدم. در راه برگشت بودم که به یاد نوستالژی همیشگی خودم در برگشت از خیابان انقلاب افتادم! هر موقع کتاب می خرم و بر می گردم این خاطره برایم تداعی می شود.

دورانی که ما نامزد بودیم و هنوز عقد نکرده بودیم قرار شده بود هر بار که باهم بیرون می رویم یا من به منزل بانو می رفتم صیغه چند ساعته بخوانیم!! خوب هر بار خواندش هم یک مهریه ای می خواهد. به همین بهانه ها من کادو های فانتزی و بامزه مثل یک عالمه عروسک کوچولو موچولو به مامان امیرحسین هدیه دادم.{جالبه مهمانهایی که  بعد از ازدواج منزل ما می امدن فکر می کردن تمام عروسکها برای دوران دختری همسر بانوه و تعجب میکردن وقتی میشنیدن خیلی از اونها را من سالها قبل از ازدواج خریده بودم-شاید یه تعدادیش ار از مکه خریده بودم برای این ایام-}

یکی از روزهای مهر سال 86 که ما هر دو دانشجوی کارشناسی بودیم برای خردیدن کتاب رفته بودم  انقلاب.ماه رمضان بود و روزه بودیم. مامان و عمه امیرحسین هم یک لیستی از کتابهایی که اون ترم لازم داشتن به من دادن. که الان فقط یکیش که مال مامان امیرحسین بود یادمه"فرهنگ لغات تغذیه". خلاصه منم با یه ذوق و شوقی کتابها را خریدم. بعد از ظهر می خواستیم بریم نماشگاه قران. من رفتم دنبال مامان امیرحسین دانشگاهشون. وقتی کتابها را بهش دادم کلی ذوق کرد.{ می گفت قرار بود با یکی از دوستاش برن بخره منتهی وقتی من رفته بودم  انقلاب به دوستش گفته شوهرم برام میخره و کلی پز داده!! } خلاصه اون چند جلد کتاب اون شب مهریه مامان امیرحسین شد  و ما هر موقع دوتایی میریم انقلاب یا  اون کتابها را می بینیم باهم یاد اون خاطره را میکنیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

راستگو
12 مهر 92 1:20
چه پسر ناز و خوشگلیییییییییی
بانوی مهر
12 مهر 92 15:13
ღمامان على اكبرღ
15 مهر 92 7:06
مظهر احسان و جود خالق یکتا علیست / نور بخش ماه و خورشید جهان آرا علیست در میان کل مردان ز ابتدا تا انتها / در مقام همسری، زیبنده ی زهرا علیست . . . سالروز ازدواج علی(علیه السلام) و فاطمه (سلام الله علیها)مبارک باد
علامه كوچولو
15 مهر 92 11:17
سلام ولنتاينتون مبارك قرار سال قبل كه يادتونه اول ذي الحجه روز مهرورزي اسلامي همسران
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا(عمه جوني))
16 مهر 92 0:12
يعني ما يه همچين خانواده فرهنگي هستيما !!
مامان زهرا ناز
16 مهر 92 1:23
چه پسر نازی به ما هم سری بزن
مهتاب
16 مهر 92 10:12
سلام 13 ماهگی امیر حسینم مبارک
الهام(مامان اميرحسين)
16 مهر 92 15:15
فرشته ي كوچولو روزت مبارك... http://www.8pic.ir/images/57581057698586571269.jpg
mahtab
16 مهر 92 15:31
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . روز کودک مبارک . .
بانوی مهر
16 مهر 92 20:20
پسر کوچولوی نازنین روزت مبارک
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
17 مهر 92 5:57
امير حسين جان روزت مبارك
مامان آروین (مریم)
17 مهر 92 7:22
کاش میشد همیشه کودک بود زندگی شادی و عروسک بود ____________________________ کاش هرگز زنگ تفریحی نبود جمع بودن بود و تفریقی نبود کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم لا اقل یک روز کودک می‌شدیم...روزت مبارک نفس خاله
مامان آروین (مریم)
18 مهر 92 8:14
خصوصی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد