امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

امیرحسین

یه سوپریز واسه مامانجونی

1391/4/18 17:38
نویسنده : مامان و بابا
352 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قرار بود خاله که میاد کلاس ورزش دم خونه ما من و شما با هاش بریم خونه مادربزرگ. اما خاله امروز نیومد کلاس و به تبع منم نرفتم خونه مامان بزرگ.حوصله ام حسابی سر رفته بود چون چند روز بود تو خونه استراحت می کردم. بعد از ظهر که بابا از سر کار می اومد یه کم دیر شد.بهش که زنگ زدم کجایی.گفت داره واسم یه سوپریز میاره. هرچی گفتم چی و کجا نگفت!نیم ساعت بعد که اومد خونه دیدم رفته دنبال مامان بزرگ و اونو با خودش اورده. کلی شاد شدم. خلاصه امشب مامان بزرگ پیش ما بود.مامان کلی خوشحاله.فکر کنم تو هم کلی ذوق کردی.

ممنون بابایی مهربونقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد