امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

امیرحسین

بدون شرح!!

1391/4/18 17:35
نویسنده : مامان و بابا
288 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سرکار نرفتم. فردا امتحان میان ترم سیالات غیر نیوتنی دارم. تازه دیروز اعلام کرده فردا امتحان می گیره!مامانتم تو پذیرایی نشسته و قران حفظ می کنه. کلی هم کار دارم که باید تا قبل مکه تحویل استادام بدم.کلی هم کار دارم که باید بعد از مکه تحویل بدم. برنامه کلاسای تابستونی و کلاسای سال بعدم سوژه شده و هر کاری می کنم جمع نمی شه. امان از دست این معلما!! خلاصه به قول مامانت موهای بابایی سیخ سیخ شده!!

اوه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آسمونی
9 خرداد 91 16:22
سلام بابای امیر حسین ممنون ازاینکه پیام گذاشتین... جاتون خالی کربلا بودیم،و به شدت دعاگو..انشاالله به زودی روزی شما و خانواده بشه... اما حالا یرام مشکلی پیش اومده،برام دعا کنید.

سلام
انشالله آخر هفته مشرف میشیم مکه. حتما دعاتون میکنم
بابا امیر علی
19 خرداد 91 11:36
سلام بر بابای عسل بابا ....خوبید ...ممنون که سر زده بودید ...ببخشید ....که دیر به دیر سر می زنم .....وقتی بچه مون به دنیا آمد ....روزگارتان را سیاه می کنم از بس بهتون سر می زنم ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خلاصه از نظراتتون کمال استفاده را بردم ...بدرود ...تعجیل دزر فرج آقا 5 صلوات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد