امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امیرحسین

امیرحسین حاجی شدی

1391/4/18 17:34
نویسنده : مامان و بابا
543 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به مکه رسیدیم. حوالی صبح ساعت 3. از ساعت 4.30 از مدینه به مسجد شجره رفتیم و تا بعد از اذان مغرب اونجا بودیم. ساعت 8.30 از مسجد شجره حرکت کردیم. تو راه به شام تو ماشین ناگت مرغ بهمون دادن. مامان نخورد. میگفت این صیده و موقع احرام اشکال داره. آیه قرانشو هم می خوند. هرچی من براش توضیح می دادم قبول نکردکه!!

ساعت 3 رسیدیم هتل.تا 4.30 استراحت کردیم و بعدش نماز و صبحانه و برای اعمال رفتیم خانه خدا. من دلم شور می زد اما مامانت حال خوبی داشت. طوافو بدون مشکل انجام دادیم. من با یه دست صندلی را با خودم می بردم که اگه مامان خسته شد بشینه و با یه دستم کتاب دعا. تازه با دو تا دستم از دو طرف حایل مامانت بودم. یک صفحه از دعای ندبه را چند دفعه اومدم تموم کنم نشد!!

حدود 45دقیقه طواف طول کشید. بعدش مامانت استراحت کرد و بادومو پسته و آب زمزم خورد و رفتیم برای سعس صفامروه. هر مسیر اون حدود 500 متره. خلاصه تو راه هر یه مقدار یکم استراحت می کردیم. یه صندلی تاشو دستم گرفته بودم و تو هر دور یه بار یا دوبار مامانت استراحت می کردیم. دور آخر که رسیدیم مروه مامان همونجا پخش زمین شد. می گفت تو سعی تو هی تو دلش تکون تکون می خوردی. بعد از تقصیر رفیتم یه گوشه و مامانت یه نیم ساعتی دراز کشید. بعدشم اومدیم خونه. طواف نساء را گذاشتیم برای شب. الان من و مامانت به هم نامحرمییم!!

انشالله برگشتیم و سرمون خلوت شد خاطرات مکه و مدینه را می نوسیم.

باباو مامان عسلی-مکه مکرمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آسمونی
22 خرداد 91 23:33
سلام..خوش به سعادتتون...چه خانواده خوشبختی...ماشاالله چه سربازی بشه این امیرحسین خان...خدا خودش و مامان و باباش و حفظ کنه...خیلی التماس دعا..از طرف من به مامان امیرحسین سلام برسونید و خدا قوت بگید، ایشالا قبول باشه... جا نداره اما باز از طرف من به مامان امیرحسین بگید اونجا لباس بچه قیمتش خیلی خوبه..وقت کردید سری بزنید....البته که اوجب چیز دیگه ای


ممنون. به یاد شما هستیم. یه ساک پر شده واسه امیرحسین لباس. واسه خودمون هیچی نخریدیم!!
پدر بزرگ امیر حسین
23 خرداد 91 22:51
عزیزانم سعیکم مشکور و حجکم مقبول انشاالله
مامان امیر علی
1 تیر 91 0:18
سلام مامانی و بابایی حاج امیر حسین ...ناقلا ببین تو چه سنی حاجی شد خوش به حالش ...بنده حقیر هم میگم قبول حق باشه ....راستی برا همه دعا کردین ببخشید دیر به دیر می /ایم اینقد بیام که بگی بابا کمتر سر بزن ....خلاصه خیلی دوستون دارم ..........نی نی ما هم یک ماه دیگه بدنیا میاد ....رو زمین نیستم ......از خوشحالی آدرس میدادید تو سبد برایتان می آوردم .......
کیارش
2 تیر 91 17:01
سلام ، به به چه سعادتی می خواد خوش به حالت امیرحسین جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد