امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

امیرحسین

لحظات اجابت دعا

1391/7/18 23:20
نویسنده : مامان و بابا
524 بازدید
اشتراک گذاری

موقعی که داری شیر می خوری یکی باید ماساژت بده تا خوابت نبره و خوب میک بزنی.معمولا بابایی این کارو میکنه. بعضی وقتها واست قران می خونه و بعضی وقتها دعا میکنه و ما هم آمین میگیم. امروز صبح ساعت 4  پاشدی. بابایی عوضت کرد و مامان شیرت داد. در همین حین بابا ماساژت میداد. تا 4:30 شیر خوردی و مامان رفت خوابید و بابایی آروقت گرفت و تا 5 خوابیدی. دوباره ساعت 8 بلند شدی و همین سیکل تکرار شد! موقع شیر خوردنت بابا گفت "دعا بکنم؟" و مامان استقبال کرد. اول دوستان وبلاگیمان و خانواده هایشان: دردانه، حنان،طه که تو راهه، محمدطه، تسنیم،حنان،محمدصادق،سوشیانت،حنانه خانم، دختر شیرازی(ما با تو بوده ایم)و هانیه خانوم با حجاب و ناز،فاطمه سادات که می آید نظر خصوصی میگذارد. همه را. تمام نی نی ها را با خانواده هایشانآنهایی که توی راهند و آنهایی که هنوز نیامده اند.

حالا نوبت اهل خانه است:

اول عمه گل و شوهرش امیرحیسن که 5ماه باردار است پسرش حسین در راه است، مادر بزرگ های  مهربان و مومن امیرحسین، پدربزرگهای با صفا و با محبت امیرحسین،خاله که انشالله خوشبخت شود،آخر هم خودمان پدر و مادر امیرحسین.

امیرم یادت باشد اول همسایه سپس اهل خانه. این روش مادرمان حضرت زهرا(س)ست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پدر بزرگ
24 شهریور 91 13:53
نمیدانم چرا وقتی نام زهرا را میشنوم در تمام وجودم سوز و محبت زبانه میکشد و وقتی به سیره ان مظلومه مینگرم جز زیبایی و ظرافت و تمنای خدا چیزی نمی بینم پس از درگاهش عاجزانه میخواهم فرزندان عزیز مرا نیز چون همسا یگانش مشمول دعای خیرش قرار بدهد
مامانی
24 شهریور 91 14:29
ممنونم که به یاد طه من هم بودین
ما (من و گاهی بابا)
24 شهریور 91 15:01
خیلی خیلی خوشحال شدم که به یادم بودی، خیلی دلم گرم شد ، دعای تو مستجابه ... ممنونم
مامان هانیه
24 شهریور 91 16:04
مامان اهورا
24 شهریور 91 17:07
واااااای نمیدونید چقد خوشحال شدم که به یادمون بودید انشاا... همیشه شاد و پیروز و موفق باشید و از خدا هرچی میخواید بهتون بده آمییییییین یه بووووس تپل از طرف من بزارید روی لپای امیرحسین جونم یادتون نره!!!!!!!!!!
فاطمه سادات
24 شهریور 91 17:20
خیلی ممنون از دعای خیرتون مامانی. الهی به حق مادرمون حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شما و خانوادتون به بالاترین آرزوهاتون در دنیا و آخرت برسین. آقا امیرحسین ناز هم میبوسم
مامان محمد صادق(زهرا)
24 شهریور 91 17:43
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام! ممنون که به یاد ما و محمد صادقم بودین!!! همیشه شاد و موفق و عاقبت به خیر شین!!! ******************************** راستی! خدا لعنت کنه اونایی رو که به پیامبرمون اهانت کردن!
مامان تسنیم سادات
25 شهریور 91 12:27
خیلی ممنون مامانی که به یادمون هستین ما هم به یادشما هستیم و آرزوی خوشبختی براتون
زینب مامان امیر عباس
17 مهر 91 0:00
خوش به حالتون با این دل پاکتون ...میشه برای منم دعا کنید


حتما کی بهتر از شما.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد