امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

امیرحسین

طرح پژوهشی

1391/7/18 23:17
نویسنده : مامان و بابا
728 بازدید
اشتراک گذاری

بابا روز های چهارشنبه سرکار نمی ره و جایی کلاس نگرفته. می شینه و روی کارهای پژوهشیش کار میکنه. یا خونه یا میره دانشگاه پیش استادش. این هفته خونه است. لباسهای نشسته ات زیاد شده ومنم نرسیدم بشورم. مقداریش را بعد از نماز صبح شست و بقیه اش راهم قبل از اذان ظهر. برایت بند رخت روی پشت بام زد و لباسهایت را پهن کرد. دیدم دوربین را میبرد. میگه من عاشق این صحنه ام که لباس بچه روی بند پهنه:

میخنده و میگه اینم طرح پژوهشیه امروز! بفرستمش ژورنال چاپ شه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آسمان
12 مهر 91 13:45
آخیییییی نازی چه دوران شیرینی
زینب السادات(مامان تسنیم)
13 مهر 91 12:29
من هم کلی کیف وقتی لباس های تسنیم را پهن میکنم. همینجور که پهن میکنم قربون صدقه اش میرم
علامه کوچولو
13 مهر 91 18:13
سلام همه چی یه طرف همیاری پدر نیز یه طرف که در تقویت روحیه مادر و ایجاد نشاط بیشتر واقعا غیر قابل انکاره اینو همسرم به من ثابت کرده آقای پدر!تحسینتون میکنم و ایام همیشه خوشی رو براتون دعا میکنم
ما (من و گاهی بابا)
14 مهر 91 0:10
چه آقای پدر فعالی !
مامی امیرحسین رمز موفقیتت چی بوده در کاری کردن اقای همسر ؟
آقای همسر من که خیلی خونه نیست ولی وقتی هم هست و کمک میکنه من دچار عذاب وجدان میشم ، درمانی سراغ نداری ؟

خانومی رمز موفقیت من مامان خوبش بوده (چشمک)
ولی کلا" بچه انقدر انرزی و زمان از مادر می بره که جایی برا عذاب وجدان نمیذاره!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد