امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

امیرحسین

اولین کلاس قران

1391/7/20 14:06
نویسنده : مامان و بابا
634 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه 20 مهر

امروزه برای اولین بار باهم رفتیم کلاس حفظ قران. دیروز مسئول کلاس زنگ زد و گفت بیا با پسرتم بیا! دیگه بابایی هم تشویقم کرد و صبح باهم با بابابزرگ رفتیم کلاس. تو کلاس آروم بودی. ولی حواس همه را به خودت جلب کرده بودی. منم مدام دلم شور میزد که بیدار بشی و بهانه بگیری و حواس همکلاسی ها پرت بشه. خلاصه وقتی زمان شیرت شد بلند شدی و من بردمت تو یه کلاس دیگه. بعد از تموم شدن کلاس پدر بزرگ اومد دنبالمون. منم گوشیمو تو ماشین بابا جاگذاشته بودم. بنده خدا کلی معطل شد.

کلاسش خیلی بهم چسبید. بعد از یک ماه. انشالله از هفته بعد میذارمت پیش مادری.

خانه به هم ریخته شده. بابا بعد از نماز می افتد به جان آشپزخانه و دو ساعتی درش درگیر است. شست و سابید. شد مثل دسته گل.آبمیوه هم برایمان میگیرد. من هم شیر میدهم آروغ میگیرم و تو این وسطها میروم نمازم را بخوانم.

بعد از نماز مغرب شیرت دادم و شروع کردی به بی تابی. بابا بغلت می کند آروم میشی! از صبح کم بغل بابا بودی هوس کرده بودی!

می خواهد برایت دعای کمیل بخواند آنقدر دست و پا میزنی که کتاب را نمی تواند بگیرد. ام پی 4 را میاورد و دعا را میگذارد. تو آرام خوابت می برد. سرت روی سینه بابا. با یک گوش صدای قلب پدر و با گوش دیگر صدای دعای کمیل و زمزمه بابا. تمام دعا بغل بابا بودی و راه میرفت. دستش خسته شده بود اما کلی داشت کیف می کرد. من هم از فرصت استفاده کردم و مقداری کمدهایم را مرتب کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علامه کوچولو
21 مهر 91 15:27
ای جانم محمد باقر هم از دوره جنینی عجیب با دعای عهد و سوره یاسین که آقای فرهمند میخونه مأنوس شده تو اوج بیقراری هم که باشه با این صدا آروم میشه و شبها هم حتما باید با این صدا بخوابه
مامانی
21 مهر 91 19:35
سلام مامانی عزیزم البته سلام ابجی بزرگه

خیلی برا دعا کن دیگه دارم واسه اومدن طه لحظه شماری میکنم

امیرحسین خوبه؟ الهیییییییی فداش شم

ایشالا زیر سایه قران باشه

خیلی خوبه که باباییش کمک حالته
خدا حفظشون کنه

بازم بهم سربزن

ممنون ایشالا شما هم به سلامتی بارتو زمین بذاری سالم و صالح.

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
21 مهر 91 22:33
سلام عزیزم ... انشالله صاحب قرآن حافظش باشه عزیزم ... ما بین قنوت دستاتون من و هم دعا کنید...
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
21 مهر 91 22:52
ببخش یه سوال ...من تو رشت زندگی میکنم ... می خواستم بدونم شما تو تهران دکتر زنان که متخصص نازایی باشه میشناسین ؟ اگه میشناسین آدرس بهم میدین ...مرسی


سلام عزیزم
میام برات میذارم تو وبلاگت
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
22 مهر 91 23:55
سلام ...مرسی از راهنماییت مامان مهربون ... اون دکتر دومی حنطوش زاده ...چه روزهایی مطبه ؟ تلفنی وقت میده ؟ دیگه تصمیم گرفته بودم برم بیمارستان صارم تهران که تو اکباتانه میگن بیمارستان فوق تخصص زنان هست ...
بازم بابت راهمایی خیلی خیلی ممنونم

سلام
قبلا یکشنبه 5 شنبه
آره زنگ بزن تلفنی وقت بگیر
خواهش می کنم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد