امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امیرحسین

بخیه های ختنه عالیجناب!

1391/7/30 19:52
نویسنده : مامان و بابا
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها یک سریال کره ای به نام «دونگی» نشون میده. ما نمی بینیم ولی مادری و پدربزرگ مشتری پرو پا قرصش هست. توش به زنان بانو میگن. به پادشاه و بچه اش هم عالیجناب!امروز یه دیالوگ تازه داشتن:

مادری دارد رختهای امیرحسین را می شوید،

پدربزرگ: « بانوی من» دارید چکار میکنید؟

مادری: دارم لباس های «عالیجناب» را میشویم.

----------------

امروز از سرکار میامدم گفتم خوب زود می رسم خانه و روی مقاله ام کار میکنم! تا رسیدم مادری 3تا بخیه ختنه که هنوز نیفتاده بود را یاد آوری کرد. دیگر لباس در نیاورده و چیزی نخورده ساعت 4:30 زدیم بیرون!ترافیک غوغا میکرد. یک ساعته رسیدیم. دکتر 2 دقیقه هم نشد!نگاه کرد و گفت عالیه،خوب مراقبت کردین، بخیه هاش هم میفته. نگران نباشین...20هزارتومن هم بابت این 2دقیقه ویزیت گرفت! به خودمان میگیم، نه اشکال نداره عوضش خیالمون راحت شد! ساعت 7:30 رسیدیم منزل! انگاری انداختنم توی چرخ گوشت!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

علامه کوچولو
30 مهر 91 21:29
سلام بانو
یه مدتی نبودیم حال عالیجناب چطوره


سر سلامت!در اوج قدرت بهسر می برند
علامه جان چطوره؟
مامان تسنیم سادات
30 مهر 91 22:00
خدا رو شکر همین که خیالتون راحت شد می ارزه ...
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
30 مهر 91 22:34
سلام مامی امیر حسین جان ... مرسی که به یاد من هستی... بیمارستان صارم خیلی خوب بود ... فعلا تا 2 ماه دیگه نباید باردار بشم ... یه سری آزمایشات باید انجام بدم و یه سری همسرم و باید تحت نظر باشم ... باید مدارک امیر عباس هم از بیمارستان بگیرم ببرم ... انشالله خیره ... دلم روشنه انشالله به حق خدا شال دیگه همین وقتا یچم تو بغلمه البته سالم و صالح با دعای شما


سلام مامان خانوم.
خوشحالم که راضی هستی. حتما دعات میکنیم. اگه میخوای سال دیگه نی نی دار بشی باید روحیه خودتو ترمیم کنی... واست لازمه
مهتاب
30 مهر 91 23:02
مهتاب
30 مهر 91 23:07
سلام عزیزم یه چیزی میخوام بهتون بگم اما هی به خودم میگم به تو چه ولی دلمو زدم به دریا میشه ازتون خواهش کنم یه عکس دیگه به جای اون عکس کنار صفحه نی نی تون بذارین وقتی به اون عکس نگاه میکنم حسی خوبی ندارم تو رو خدا ببخشید فضولی کردما

سلام
اصلا هم فضولی نیست.
دقیقا امشب که داشتم وبلاگو نگاه میکردم گفتم چه خوبه عکسشو عوض کنم...
حالا یکم سخته وسط این همه عکس یکیشو انتخاب کنم/
ممنون. بازم پیشنهادی داری استقبال میکنیم
تازه ناسلامتی خاله امیرحسین هستیا. به تو هم مربوط میشه




زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
1 آبان 91 0:08
آره واقعا باید روحیه خوبی داشته باشم ... انشالله اگه خدا بخواد و کمک کنه یه کوچولو برنامه هام و تنظیم کنم میخوام برم کلاس واسه حفظ قرآن انشالله ...


خیلی خوبه.. عالیه
خوشحالم.منم دوران بارداری کلاس حفظ میرفتم
مامان تسنیم سادات
1 آبان 91 10:17
مامانی ما هم خاله حساب میشیم.....؟؟؟؟؟؟؟


بله...چراکه نه!!اگه قابل بدونی
مهتاب
1 آبان 91 12:29
با حضور در سایت dar-alhuda.net قبرستان بقیع را جزء میراث شیعیان قرار دهید نیاز به 50 هزار امضا است تا این مکان مقدس توسط یونسکو ثبت جهانی شود
آسمونی
2 آبان 91 12:20
خدا قوت... من فدای عالیجناب کوچولوی خوردنی
مامان حانیه
3 آبان 91 15:52
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
4 آبان 91 0:45
سلام ... عیدتون پیشاپیش مبارک ... انشالله 120 سال در کنار هم با شادی زندگی کنید... فردا روز عرفه است ... اگه دلتون شکست برای من خیلی دعا کنید ... من , مامان النا, مامان فاطمه کوچولوی و مامان محمد طاها... یادت نره مامی امیر حسین دعا کن انشالله سال دیگه با بچم برم دعای عرفه...
مهتاب
4 آبان 91 10:56
عید عرفه بر شما عارفان حق مبارک@};
فاطمه
5 آبان 91 21:09
سلام چه مادری خوبی. خوش به حال شما و امیر حسین. هرچند که باز هم 99 درصد مسولیت ها به عهده خود پدر و مادره ولی باید قدر این پدر بزرگ و مادربزرگ های فداکار و زحمتکش رو دونست. خدا کنه همه مون بتونیم اون طوری که باید قدردانشون باشیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد