امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین

نظرات (12)

یه مامان
4 دی 91 22:40
انشاله پسرتان نیز مانند شما پدر گرامی دانشمند و مومن و همانند مادر حافظ قران میشود.در این جامعه فعلی کمتر خانواده جوانی مانند شما سالم ودیندار پیدا میشود .درنمازهایتان برای من ونینیم که تا یک ماه دیگه میاد دعا کنید لطفا.همون نینی که واسش فال حافظ گرفتید


مامان امیرحسین: با مایی؟؟!! ممنون از اظهار لطفتون.حتما" اگه قابل باشیم دعاتون میکنیم.
راستی یه مامان عزیز شما وبلاگ نمیدرستی؟ دوست داشتم با شما بیشتر آشنا شم! بعدا" هم با نی نی گولوت! انشا... سالم و صالح بارتو زمین بذاری.
علامه كوچولو
5 دی 91 8:14
سلام و خداقوت
دقيقا يادم نيست كدوم بزرگوار بود( اما اگه شما اطلاع داشتيد در جواب ثبت نماييد) اما ميگن شاگردشون بهشون گفت استاد من ميخام مثل شما بشم استاد لبخندي زد و گفت اي واي من !مادرم دوست داشت من يكي مثل امام صادق بشم اين شدم واي به تو كه ميخاي مثل من بشي
البته بازگوييش اينجا از رو مزاح بود نه خداي ناكرده جسارت
شهيد چمران به معناي واقعي اسطوره زمان خودشان بود و الگوي تام وكاملي براي اين دوره براي مني كه فكر ميكنم با دوران ائمه فاصله بسيار دارم و الگو پذيري از انان برايم سخت است امثال شهيد چمران نمونه هاي امروزيند كه توانسته اند مشي و روش گذشتگان را در زندگي خود پيدا كنند.
چمران يعني دل بريدن از هر چه غير خدا حتي اگر خانواده ات باشد!!!
اگر هدف بالاتر از چمران باشد مطمئنم شما نيز چمران امروزيد
حق يارتان


با سلام. ممنون از دقت نظرتون.
1.این موضوع در ذهن خودم هم بود منتهی باید توجه داشت شاید نشود این آرزو را در یک وبلاگ یا برای همه بیان کرد.
2. این خاطره ای را که نقل فرموده اید من از استاد مطهری شنیدم.که ایشان هدفشان این بوده که به چنان جایگاهی برسند.(یادم نیست سالها قبل در کجا خواندم)
3.تجسم چمران شدن یا بابایی(شهید) بودن شاید برای نسل امروز یا شاید برخی یا خیلی از ما نسل دیروزی ها غیر ممکن باشد.چه رسد به امامان. برخی آنها(چمرانها و...) را نقد نیز می کنند که آرمانگرا بوده اند و واقع نگر نبوده اند!! شعاری زندگی کرده اند و...در این شرایط که بن تن و مرد عنکبوتی شده اند الگو احیای الگوهای دم دستی خودمان را یک ظیفه می دانم.
4.هدف گذاری ما برای امیرحسین همان سربازی امام حسین است. همان علمداری...انشالله
مامان صدرا
5 دی 91 10:18
انشاالله که همین طور میشه. ماشاالله گل پسری خیلی تغییر کرده و ناناز شده. خدا حفظش کنه
مامان تسنیم سادات
5 دی 91 11:22
انشاا... امیر حسین جان راه جدش را در پیش بگیر و یک آیت خدا شود در این زمانه... انشاا...
بابای حنانه
5 دی 91 11:51
انشالله آیت الله تان هم آیت الله بماند و هم فردی شود مانند چمران

انشا...

ترمه
5 دی 91 18:20
واقعا کوتاه واثر گذار می نویسید مرحبا
سارهـــ .
5 دی 91 22:39
ماشاالله لاحول ولاقو] الا بالله
سحر مامان اهورا
6 دی 91 10:39
چمران شدن مهم نیست...
چمران بودن مهم است...
چمران باشیم،چمران باش،تا چمران شود
تا چمران زندگی کنیم
یا حق


چقده سخت شد!!!
آخر باشیم بشویم یا..
ما (من و گاهی بابا)
6 دی 91 18:13
انشاالله که سرباز خوبی باشه
مامان تسنیم
6 دی 91 22:15
باید ببینیم پدر و مادر شهید چمران میخواستن بچشون چی بشه؟چیکار کردن؟شاید ماهم بتونیم یه سرباز خوب تربیت کنیم!یعنی میشه...؟
پدر بزرگ
6 دی 91 22:35
فرزندم چمران جمیع خصلتهایی بود که اولا جمعش در یک نفر بسیار نادر است و ثانیا نگهداری این خصلتها در بسیاری از مواقع از بدست اوردنش بسار مشکل تر پسرم اب دریا را گر نتوان کشید هم بقدر تشنگی باید چشید چمران تا انجا که من دیدمش همه چیز را حسن میدید انهم حسن مطلق خدا و او عاشق این حسن بود و در راهش مجاهدت میکرد
بنده خدا
9 دی 91 12:48
سلام .من وبلاگ شما خیلی میام اما میخوام روراست حرفمو بگم.منم خودم محجبم مذهبیم خانواده شهیدم چندین بارم واسه یاد شهدا جنوب رفتم اما از ریا کاری خیلی بدم میاد.نگین که ریا نمیکنین!!!!!!!!!!!!!
همین افراط زیاد بعضی از مردم باعث شده یه عده زده شدن واینارو قاطیه دینمون کردن!
انشاالله که پسرتون یه مجاهد واقعی بشه.
امیدوارم دلاتونم مثل حرفاتون باشه!


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد