امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین

مادر که می شوی...

1391/10/7 10:45
نویسنده : مامان و بابا
803 بازدید
اشتراک گذاری

مادر که می شوی همه چیزت بچه ات می شود. خوابت خوراکت زندگیت...

مادر که می شوی می گویند نشود همه زندگیت بچه ات. شوهرت را دریاب! بچه رفتنی است... آن که برایت می ماند شوهرت است...

مادر که می شوی می گویند خودت را فراموش نکن بچه مادر با نشاط و سلامت می خواهد... 

و تو می مانی که چقدر اولویت در زندگی داری و باید بین شان اولویت بندی کنی! بالاخره کدامیک در اولویت است خودت... شوهرت... یا بچه ات...؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان ساجده
7 دی 91 10:55
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان تسنیم
7 دی 91 11:43
یه مدیریت درست بین اینها راه چاره است...یه روزهایی بچه ات اولویته...یه روزهایی شوهرت ...یه روزهایی هم خودت...


ببین!! تابلو مهندسیا!
محب خوبان
7 دی 91 11:47
روزی مردی کار خیری کرده بود جنه خوشش اومد بهش گفت فردا بیا یه آرزو کن تا برآورده کنم.رفت پیش زنش ماجرا را گفت زنش گفت میدونی که ما چند ساله در آرزوی بچه دار شدنیم دعا کن خدا به ما فرزندی عطا کنه.رفت پیش مادرش و نظر او را پرسید مادرش گفت پسرم خدا انشاالله بالاخره به شما بچه میده میدونی که من کور مادر زادم و تا حالا دنیا را ندیدم دعا کن تا من بینا بشم. رفت پیش پدرش، پدرش گفت: پسرم خدا به شما بالاخره فرزند میده و مادرت هم که این همه عمر کرده تا حالا دنیا را ندیده از این به بعد هم نبینه اشکالی نداره ولی میدونی که من چقدر دستم تنگه دعا کن خدا به من وسعت رزق بده.مرد که بین این سه نفر گیر افتاده بود بعد از کلی فکر کردن این دعا را کرد. " دعا میکنم مادرم فرزند من را توی گهواره ای از طلا ببینه"
حالا شما باید مادری باشی که با حفظ سلامتی خودش در کنار همسری مهربان و فهمیده فرزندشان را بزرگ میکنند.
البته مطمئنم که این کار همیشگی شماست.(واااااااای دستم درد گرفت)


و به زودی کار مهتاب جون!البته طفلک از الان مشغول شده!
مامان تسنیم سادات
7 دی 91 12:41
آی گفتِـــــــــــــــــــــــی ....!!!!!
مادری اگر فهمیدی به ما هم بگو که سه ساله دور خودمان فر میخورم .....
نمیدونم اونایی که دو تا یا سه تا بچه دارن چی کار می کنن ....؟؟؟؟؟


واسه منم سواله اساسیه!بعد همسری میگه تک فرزندی خوب نیست!!
نو عروس
7 دی 91 15:34
سلام،تمام پست هاتون رو مطالعه کردم،وبلاگ قشنگی دارید.انشالله خدا بچه نازتون رو براتون حفظ کنه.
ما تازه 5 ماه و 22 روزه که با هم ازدواج کردیم،من دانشجو پرستاری و شوهرم دانشجوی دکترای حقوق هستن،تقریبا می فهمم شوهری که مشق داره!!!یعنی چی...انشالله خداوند توفیق بده ما هم مثل شما زندگی زیبایی داشته باشیم.التماس دعا


به به سلام عروس خانووووم. مبارکا باشه. ایشالله خوشبخت بشین!انصافا کار شما از دکتری خوندنم سخت تره. من خواهرم پرستاری می خوند هودم سختی هاشو دیده...
علامه کوچولو
7 دی 91 15:42
واقعا......
لیکن
مادر میشوی در حالیکه منم، قبل ها ما شده و حالا میشود ماها!مادر هنرمند انیست که ماها را به دیده من میبیند: شوهر فرزند و خود یعنی من! کوتاهی در حق یکی یعنی جفا در حق همه!!
بسیار به جا بود و البته تذکری بجاتر که نشان میدهد فداکار مادری نیست که خود را فدای اسایش خانواده میکند که این همان قسم سومی است که اشاره نمودی یعنی نهایتش مادریست فرسوده ،خسته و بدون نشاط و طراوت
فداکار مادریست که به خانواده به اندازه خودش بها میدهد....یعنی منیتش در مای خانواده گم میشود همه را چه همسر و چه فرزند به چشم من مینگرد و فرقی بینشان نیست.
جالب است که فرزند مادامی که هست چشمان محبت و مسئولیت والدین او را می پایند هرچند خود صاحب خانواده شده باشد این یعنی اینکه او عضوی ازین ماست که هر چقدر دور باشد تعلقش از بین نمیرود و رشته الفت و پیوندشان از هم نمی گسلد


به قول همسری وقتی ما بچه دار میشویم بینهایت می شویم...
فاطمه (مامان محمد سجاد)
7 دی 91 17:18
من که فعلا همه اولویت هام خود بخود متمایل شده به سمت پسرم. درس های دانشگاه و تفریح و خرید و مهمانی که هیچ، غذا خوردن وخوابیدن و نفس کشیدنم هم متاثر از حال محمدسجاد است. حالا دیگه اگر هم اولویت، خوشی و راحتی خودم باشد، خوشی و راحتی من جز در راحتی پسرم نیست و این معجزه مادر بودن است.


بابا دمت گرم! دانشگاهو چیکار کردی؟! با بچه؟ مرخصی هستی؟!
ما (من و گاهی بابا)
9 دی 91 0:49
واای نگو
چند روز پیش مادر شوهرم اینقدر در این زمینه با من صحبت کردن که نگو !

بگو ما هم یاد بگیریم!(چشمک)
مامان آروین(مریم)
9 دی 91 11:56
خانمی که شما باشین شوهرداری و بچه داریتون کامله .

ممنون عزیزم خجالت در وکنیم!!
مامان اميرحسين
10 دی 91 10:46
سلام
آي حرف دل منو زديا
پس منو بگو كه بايد تقسيم بر بي نهايت شويم
يه ماچ گنده هم از اميرحسين جون بگيريد لطفاً


خدا نکنه! تقسیم بر بی نهایت میشه صفر! البته احتمالا صفرتا برای خودت می مونه!!!
زهرا (✿◠‿◠)
23 دی 91 7:05
این لباسه چقد بهش اومده.... ماشاللا.... این رنگ خیلی به صورتش میاد!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد