امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین

بازی

1391/10/11 22:01
نویسنده : مامان و بابا
680 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها منزل طبقه همکف هییت برپاست. مادری(مامان بابا) 15 روز هییت دارد. امیرحسین را بعد از ظهر روز اول پیش پدر بزرگ گذاشتم. امروز هم خاله و مادربزرگ آمده بودند خانه ما. خاله امیرحسین را نگه داشت. میگفت کلی خوش گذشته!!

شب بابا مشغول طرح سوال برای دانشجویان است. امیرحسین را می برم می دهم بغلش و می گویم نوبت منه از کامپیوتر استفاده کنم. بالاخره بعد از یک ربع کامپیوتر را به من می دهد. آنطرف می رود و با امیرحسین بازی می کند. بازی هایش به قول خودش استاتیک است و دینامیک!

استاتیک: امیرحسین را می خوابانی و دیگه هر کاری بشه که سرگرمش بکنی انجام میدهی! مثلا عروسک هاشو نشان میدی. باهاش حرف می زنی. یا مثلا با چیزی سرشو گرم می کنی. البته زود به زود باید بازی را عوض کنی تا حوصله اش سر نرود. یا فوت بازی. تو صورتش فوت میکنیو اون کلی می خنده! یا زبونتو در میاری و تکون میدی. یا صدای موتور در میاری!

دینامیک: امیرحسین را سوار کامیون می کنی و اینور آنور می کشی! یا می نشانی روی پاهات و ماشین پلیسش را روی زمین می کشانی و امیرحسین با کله هی مسیر ماشین پلیس را تعقیب می کند. یا میزاری روی پاهت و تکون تکون میدی و صدای اسب یا ماشین یا موتور درمی آوری!

بابا امشب بازی می کرد و انواع صداها را در می آورد. امیرحسین دیگر حوصله اش سر رفت. می خواستم شیرش بدهم اما دستم بند بود. پدر و پسر رفتند توی اتاق و بابا یک سی دی بِی بی babyانیشتین را می گذارد. امیرحسین بعضی جاهاش می خنده منتهی بعضی وقتها هم نق میزنه! من کارم تمام میشه. بابا یواش صدام میزینه! میرم می بینم تو بغل بابا در حال دیدن کلیپ خوابت برده!!

پ.ن: سی دی ها را یکی از دوستان بابا کادو آورده. منتهی امیرحسین قبلا خیلی توجه نمی کرد. الان هم برای دومین بار بود براش گذاشتیم. در مورد خوب یا بد بودنش هنوز جمع بندی قطعی نکردیم. منتهی خیلی نمی گذاریم نگاه کنه.هر چند روز یکبار!چند دقیقه!

پ.ن: بابا میگه بی بی میثم(!) بهتره! خودم براش آهنگ میزنم و شکلک در میارم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان تسنیم سادات
11 دی 91 23:12
مامانی این سی دی نی نی انیشتین چیه ...؟؟؟؟ برای چه سنیه ....؟؟؟؟ خیلی تعریفش رو شنیدم ....
این فینقیلی ما از الان داره میبینه ....

بی بی انیشتن رده سنی اش از همون نی نی گیه! تا 3سال فکر کنم. والا منم تعریفشو شنیده بودم ولی اصلا" اونجوری که فکر می کردم نبود مثلا" عروسک و انیمیشن و... با آهنگ داره. من خودم خیلی موافقش نیستم چون میگم برا بچه زیر 2-3سال کامپیوتر و تلویزیون و اینا خوب نیس. باز اگر خواستی میتونی تو اینترنت راجع بهش سرچ کنی
مامان امیر حسین
12 دی 91 11:23
به به چه بازیایی بلتهدینامیکاستاتیک امیرحسین ما انیشتن دیگه
علامه کوچولو
12 دی 91 19:28
سلام
عزاداریهاتون قبول حق
خدااااااااااااای من چی نازه خوابیده
منم فوق العاده با بیبی باباها(!) موافقم
زمانیکه محمد باقر همسن الان امیرحسین بود آقاجونش کل داستان حسنی در شلمرود رو براش به صورت نمایش اجرا میکرد و محمدباقر واقعا لذت میبرد این طوری به نظرم صمیمیت بچه ها با والدین بیشتر میشه
موفق باشید

تکلیف ما که داستان حسنی در شلمرود رو نمیدونیم چیه؟! (چشمک)
صهبا
12 دی 91 22:37
سلام. از لذت بخش ترین لحظات ما مامانها وقتی است که بچه ها با باباها بازی می کنند . هم به لحاظ روحی و هم جسمی .به بابا بگو از الان تو فکر این باش که سطح بازی رار بیری بالا.دوسال دیگه این بازیها جواب نمی ده. توی هیئت برا ما هم دعا کنید.
مامان آروین(مریم)
13 دی 91 7:46
سلام، اریعین سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش تسلیت باد . التماس دعا دارم . این نازپسری رو موقع خواب اینجوری نکه ندارین آخیییییییییییییییی .
مامان تسنیم سادات
13 دی 91 17:16
اربعین سالار شهیدان تسلیت باد ... التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد